hypolisot Skrevet April 15, 2004 Share Skrevet April 15, 2004 Noen som har prøvd og bestille fra mds.se ? hvordan blir det med toll når en bestiller fra svergie? ser de har billige hvite blinklys og spoiler. Hva koster det og lakke en spoiler?, er det mulig gjøre det selv og få ett bra resultat? http://www.mds.se/produkt.phtml?...sort=&carmodel=E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet April 16, 2004 Share Skrevet April 16, 2004 Noen kompiser hos meg bestilte fra mds.se Dem bestilte 2x 12"sub og forsterker, kosta ca 200+- i frakt! Fremstår som seriøs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2004 Share Skrevet April 16, 2004 Jeg har ett møte med produkt fra MDS. en kunde hos oss hadde kjøpt seg en hel pakke. Forsterker, subber i kasse, 2 sett høyttalere og kondis. Han leverte inn bilen til oss for montering. Jeg monterte alt sammen. Da jeg skulle sjekke om det fungerte og stile lyd, var det veldig lite bass (2x10"). Sjekket subbene. Den ene hadde spolen satt seg fast i magneten slik at membranet ikke var til å rikke. Etter en god det uker fikk han nytt. Da ble det bedre ja. Lydkvaliteten er var helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet April 26, 2004 Share Skrevet April 26, 2004 Har bestillt fra MDS.se og alt gikk knirkefritt, jeg fikk skikkelig service iallefall. Med tanke på importavgift og toll så kan du tenke på dette: Alle varer som selges fra ut fra sverige og inn i norge kan du trekke fra 25% moms på (svensk moms, siden varene ikke blir solgt innenfor de svenske landegrenser skal heller ikke butikken betale moms for de) så det blir jo litt spart med 25% i rabatt:) Men, du skal jo ha dem inn i norge oxo da......ikke noe problem......så lenge du bestiller varer for under 5.000,- NoK så får du varene moms og tollfritt inn i norge. Hvis du bestiller for over 5K, så går det jo alltids an å godsnakke med bedrften slik at di sender flere kolli på som f.eks 4.995,- Dette er et smutthull som jeg har nytt godt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drsalve Skrevet Mai 6, 2004 Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg har tidligere bestilt to 12" i bilen og en 15" sub til hjemmebruk og disse er av god kvalitet har gjort jobben. Det skal nevnes at det var fra en av de dyreste seriene (limited edition). Siden de nå har begynt med styling så bestilte jeg et par øyelokk til 299,- noe som må være veldig billig. Da jeg åpnet pakken og skulle teste passformen så fant jeg ut at øyelokkene til hovedlyktene passet sånn passe, mens plast delen som forlenger øyelokkene utover blinklysene ikke passet i det hele tatt. Var skjeive som bare det. Og jeg vet jeg har fått delene til riktig bil. Dessuten så synes jeg det er litt dumt at de tar valuta og evt moms forskjeller mellom Norge og Sverige i egen lomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Mai 19, 2004 Share Skrevet Mai 19, 2004 så går det jo alltids an å godsnakke med bedrften slik at di sender flere kolli på som f.eks 4.995,-Dette er et smutthull som jeg har nytt godt av Dette gjør butikkene, har gjordt dette flere ganger max 2000,-) for noen år siden. fikk bare med 2 kviteringer en på1999,- og en på vanling sum. Ps: jeg kjøre til sverige og kjøper, har ikke testa dette over nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 25, 2004 Share Skrevet Mai 25, 2004 har å bare kjørt til sverige å kjøpt... kjøpte i Luleå.. kjempebutikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå