///M power Skrevet April 16, 2004 Share Skrevet April 16, 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 774455.ece Vel det er masse vis av tyver ute fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2004 Share Skrevet April 17, 2004 Ja dette leste jeg nettopp i avisa. Kjipt, hadde drept den som hadde stjålet min m3, om det blir en på meg noen gang i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet April 17, 2004 Share Skrevet April 17, 2004 Fy faen, den bilen har jeg jo sett på finn.no! lover dere, hadde hengt han etter Ballan, såfremt d ikke er en jente da Trukke det gjelder forsikringsvindel, men vis jeg hadde eid en slik bil, ville jeg absolutt vurdert alarm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 19, 2004 Share Skrevet April 19, 2004 Fy faen, den bilen har jeg jo sett på finn.no! lover dere, hadde hengt han etter Ballan, såfremt d ikke er en jente da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 9, 2004 Share Skrevet Mai 9, 2004 http://www.finn.no/finn/car/object?id=4 ... =5&rub=202 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Nå har finn.no dobbel betydning Selge biler og finne stjålne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Tror ikke jeg ville hatt igjen den bilen der, spesielt ikke siden han sier at den uansett skal selges... Selvfølgelig kan den finnes bortparkert i en garasje i strøken stand, men den kan også være seriøst herpa, og i tusen deler. Dessuten vil jo ikke bilen akkurat bli attraktiv for kjøpere etter all publisiteten den har fått. Ingen vil jo ha biler som har vært stjålet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå