zerosh Skrevet April 18, 2004 Skrevet April 18, 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt meg en BMW jakke med emblemet på ryggen ? heldekket på rygg. BMW kjeden fører bare Formel 1 effekter.
Rons Skrevet April 18, 2004 Skrevet April 18, 2004 Trur gsbildeler har en del Bmw-effekter, trur dem muligens har jakker å!
StigJ Skrevet April 18, 2004 Skrevet April 18, 2004 Jeg har en hengende i gangen. Fikk den av en kamerat.
Erik E30 Einum Skrevet April 18, 2004 Skrevet April 18, 2004 Autozentrum selger vel kun originale BMW- og BMW.Williams F1-effekter, og disse hvite og blå jakkene med stor BMW-logo på ryggen er ikke originalvare, men type Asiaprodukt. GS Bildeler har/hadde en del t-skjorter av denne typen som man finner på martnaer og lignende, så kanskje de kan levere - hvis ikke så får du tråle slike salgsboder i sentrum av byer og på martna.
zerosh Skrevet April 19, 2004 Forfatter Skrevet April 19, 2004 Jeg har sendt mail til gsbildeler og autozentrum nå, for på nettsiden dems fører dem ikke noe av det jeg ønsker. Takk for ett raskt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå