Gunnar Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 I går var det satt sammen et lite "CSL-treff" i Stavanger. To av de tre CSLene med norske eiere var til stede, og hvem som ville kunne komme og se. Møtestedet var en parkeringsplass ved siden av Aker Kværner rett ved bybroa - og det stilte virkelig mye folk! Uten at jeg talte vil jeg tippe at det må ha vært en 35-40 biler og kanskje 60-70 mann til stede. I tillegg stilte det opp et par andre sjeldenheter som en av norges to BMW Z8, en M Roadster og en E46 M3. Det ble mye prat og mye knipsing før vi etterhvert tok turen til et sted hvor CSLene kunne få strekke litt på beina. Sist men ikke minst ble vi en gjeng på 9 stykker som hadde veldig hyggelig tur på Dolly Dimple's som avslutning på kvelden. En haug med bilder, samt noen filmsnutter når den ene strekker ut litt, finnes her: http://www.bmwguiden.no/album/?id=csl-t ... anger_2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 Er det noen som har Csl her i oslo. Tror jeg så en for ikke så lenge siden på veien ved autozentrum hasle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2004 Forfatter Share Skrevet April 28, 2004 Alle tre ble solgt på Østlandet (en hos Autozentrum og to hos Tronrud). Den ene stod hos Autozentrum hele vinteren, og ble hentet på lørdag (den til høyre på bildet over - Thorleif her på forumet sin). Så var den i Oslo lørdagen og søndagen. Den andre ble hentet hos Tronrud i slutten av mars, og kjørt til Bergen hvor den skal bo. I helga var den også i Oslo, fra fredag til søndag eller noe. Den siste bor fast i Oslo-området. Med andre ord kan du godt ha sett en CSL i Oslo i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 29, 2004 Share Skrevet April 29, 2004 Jeg har sett Csl Live, synd jeg ikke så den ta burnout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet April 29, 2004 Share Skrevet April 29, 2004 En i forumet har CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 29, 2004 Share Skrevet April 29, 2004 En i forumet har CSL Jada! Bare se på det andre innlegget i denne diskusjonen: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet April 30, 2004 Share Skrevet April 30, 2004 Nice. Er det noen som har M5,M3 7ser osv fete BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2004 Share Skrevet Mai 2, 2004 jeg så M3 csl stå på autozentrum økern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Mai 2, 2004 Share Skrevet Mai 2, 2004 Går en M5 i byen her...på gjøvik marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2004 M5er finnes det rundt forbi ja, men tror ///M power tenkte på om det er noen på forumet her som har slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2004 Share Skrevet Mai 3, 2004 Og her har dere bildene jeg tok den dagen. Link til alle: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=CSL-treff-i-Stavanger&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2004 Ah. Pen idé med dammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 3, 2004 Share Skrevet Mai 3, 2004 Enig, bare synd at bilene ikke kom midt i bildet slik som på dette, der speileffekten var for dårlig (feil vinkel) Men det du postet kan selvsagt beskjæres litt i høyre kant, og proporsjonsvis samme beskjæring på toppen. Dessuten var du litt uheldig i og med at du ikke la merke til steinene i dammen, som ødela noe av speilbildet av Thorleifs bil. Helt perfekt hadde det blitt om dammen hadde vært litt større slik at hele Haakons bil også hadde blitt reflektert. Uansett, et kjempetøft bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 Ja jeg ble ganske fornøyd. Men for å være ærlig var ingen av disse to bilene planlagt. Hadde jeg visst det skulle steinen blitt fjerna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 ingen av disse to bilene planlagt Hva var ikke planlagt? Bilene eller bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå