Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja jeg ble ganske fornøyd. Men for å være ærlig var ingen av disse to bilene planlagt. :lol:

Hadde jeg visst det skulle steinen blitt fjerna.

Hehe. Det er lov å ha flaks. 8)

Skrevet
ingen av disse to bilene planlagt

Hva var ikke planlagt? Bilene eller bildene? :wink:

var nok slik bilDene skulle bli ja. Bilde av BILENE sånn helt generelt var veldig planlagt. :wink:

Skrevet

Det hadde vært meget heldig om du bare knipset villt vekk og tilfeldigvis fikk med deg et par CSLer... 8)

(Høyt nivå på humoren her nå! ;))

Skrevet
Det hadde vært meget heldig om du bare knipset villt vekk og tilfeldigvis fikk med deg et par CSLer... 8)

Og det er ikke bare i Norge det hadde vært rimelig utrolig!

(Høyt nivå på humoren her nå! ;))

Sånn passe! :bom

Skrevet

Et sinnsykt off topic spørsmål til Erik: Når er BMW din reg. første gang? Min er registrert 4. måned 1998. Begynner å lure på om min er en av de første som ble produsert.

Skrevet

Da er din registrert før min er produsert. Min ble unnfanget i juni -98.

gr spør etter produksjonsdatoen på bilen din, dette finner du i ETK. Hvis du ikke har ETK så send meg en PM med de 7 siste bokstaver/tall fra VIN (chassisnr) på bilen så skal jeg sjekke hvilken måned din bil ble produsert.

  • 1 month later...
Skrevet

Den har stått lenge, og det har hele tiden stått "LEVERINGSKLAR STRAKS FRA TYSKLAND".

Dvs. at det fortsatt er bare to kjente CSLer i Norge, + en som besøker Norge en gang i blant. (Norsk eier bosatt i utlandet.)

Skrevet

Elektronisk begrenset til 250 km/t - som på alle BMWer. Dersom man fremla hastighetslisens ved bestilling av bilen så fikk man fartssperre på 280 km/t. Toppfart uten fartssperre vet jeg ikke, men det er nok ikke særlig mye over 280 km/t.

Toppfart synes jeg forøvrig er relativt uinteressant, man får jo så godt som aldri utnyttet det likevel. Da er det andre ting som er mer interessante med en bil. Toppfart blir på en måte pubertal skryt. Eneste unntaket er når man snakker toppfart på McLaren F1 (gatebilen - ikke Formel1 racerbilen), den er pr dags dato verdens raskeste serieproduserte bil. Både Bugatti Veyron og Koenigsegg CCR påstås å være raskere, men det er ikke fremlagt bevis for at de klarer å kjøre fortere ennå, det er teoretisk toppfart som er høyere på de. Man har selvsagt liten/ingen nytte av toppfarten på den heller (240 mph / 381 kmt), men det er for "maktdemonstrasjonen" sin del, konkurransen om å være raskest i verden det er interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...