P.I.M.P Skrevet April 30, 2004 Share Skrevet April 30, 2004 Noen som veit hva de vil koste å skifte foringer bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 30, 2004 Share Skrevet April 30, 2004 Hvilke foringer? Autopower tok rundt tusenlappen for å bytte en foring bak på min e36, husker ikke helt hva de kalte den, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.M.P Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2004 Fikk beskjed av eit "lokalt" verksted at de kunne skifte foringene bak for i underkant av 3000.....suns de va litt urimligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 kan hende 3000,- er en ok pris. Kommer jo ann på hva du mener med foringer, hvor manger er det og hvilke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 Foringer skal de som regel ha sinnsykt mye på verksteder å bytte så jeg gjorde det selv i steden, og det var en helt ok jobb! Eneste som man MÅ ha er da en presse så man for ut de gamle og inn de nye... men kjekt og ha en kompis som er bilmekaniker som hjalp meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 Jeg byttet mine forrige uke. Er litt usikker hva det kom på. Men foringene i seg selv kosta 400 pr.stk. Usikker hvor lang tid dem brukte på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå