Sperre Skrevet April 30, 2004 Share Skrevet April 30, 2004 Hallo alle BMW-entusiaster ! Kan godt hende det har vert et liknende tema her før men jeg har alikevel lyst til å spørre følgende : Hvilke felger synes dere gjør seg bra på en BMW ? Rams opp og hadde vert fint hvis dere tar med et bilde også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 3, 2004 Share Skrevet Mai 3, 2004 Har BBS RC 8x17 på min 320 e36 ! Passer meget godt til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 3, 2004 Share Skrevet Mai 3, 2004 O.Z racing har fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 Syns at AC-Schnitzer look gjør seg best på E36, men igjen....smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 Hamann, HRE m.fl. har fete felger. Eksempel på E36 med HRE-felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 jeg er da stor fan av BREYTON felger jeg da.... har ikke no bilde akkurat nuh men det ligger på hjemme siden deres http://www.breyton.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 Er enig i at Breyton har fine felger ja. Glemte også å nevne AC Schnitzer Racing Type III. Felger som passer E36 veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 Hamann, HRE m.fl. har fete felger.Eksempel på E36 med HRE-felger: Her er ikke bare felgene som er fete men biloen å. Jeg bare elsker stylingen så den bilen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 4, 2004 Share Skrevet Mai 4, 2004 Her er ikke bare felgene som er fete men biloen å.Jeg bare elsker stylingen så den bilen her. Både dørhåndtak og list midt på døra er fjernet. Jeg syntes den ble for "glatt" jeg. På nyere BMW så er det ikke list midt på døra originalt, men der er designet tilpasset dette. Men skjermbreddingen, sideskjørt og front (minus øyelokk) var helt OK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 de hjulbuen var bare "litt" valset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 Hehe. De er ikke valset. Skikkelige (custom) skjermbreddere som er satt på der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2004 Valsing ja hehe, hvor mye valset han tro ? Spørsmål angående valsing, får du ikke en glippe mellom selve skjermen og innerskjermen når du valser ? Synes Azev Type K er fine jeg url : http://www.azev.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 Valsing ja hehe, hvor mye valset han tro? Ingenting! Det er påmonterte skjermbreddere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2004 Whoops, blingsa litt der, såg det nå hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 Jeg har blitt helt mo i knærne av de nye ACSchnitzer Type 4. Går sikkert for dem på neste bil. Skal ikke ha Breyton igjen. Tunge som bly og veldig myke i stålet. Er faktisk Fondmetal som lager Breytonhjula. Ronal som lager ACS og Hamann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå