Gå til innhold

Ny stereo, eller noe sånt...

Share

Anbefalte innlegg

Synes stereo´n i min 2000 E46 sedan suger skikkelig. Noen som vet hvordan en oppgraderer eller helst bytter BMW business CD? Hvilket merke skal en eventuelt skifte til, osv?

Hva med bytte av høytalere foran og bak - er det et helvete å få til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes stereo´n i min 2000 E46 sedan suger skikkelig. Noen som vet hvordan en oppgraderer eller helst bytter BMW business CD? Hvilket merke skal en eventuelt skifte til, osv?

Hvis ikke Mr.Stream her på forumet svarer på denne posten, noe han sikkert gjør ;) så kan du sikkert sende en PM til han.. Han kjører selv E46 og jobber som bilradiomontør.. Og er en syge satan når det gjelde anlegg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke et helvete å få til. Det finnes til og med "bolt on" høyttalerkits til bilen din. Er vel JBL som har de tror jeg. Men ser ikke helt pointet. Like greit å bare bygge inn høyttalere som måtte passe deg. Kjøp frontsett med separat tweeter...

Hvis du ikke bryr deg om å ha originalt utseende spiller kan du vel egentlig bytte til det som måtte passe deg. Trenger bare en adapterplate som du får tak i fra BMW-forhandlere. Kan være Bilradiosjapper også har den.

Du kan jo gi noen pekepinner til hvor mye du har tenkt å bruke på stereoen. Enklere å si noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyttalere i hattehylla:

3Series99_IC.jpg

http://www.jlaudio.com/stealthbox/3series2.html

To 8" basselement som erstatter originale hattehyllehøyttalere.

PS! Siden er nede når jeg skriver dette innlegget, så jeg hentet bildet fra cachen og la det i eget album, men siden kommer vel opp igjen snart :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider