antiloop Skrevet Mai 7, 2004 Share Skrevet Mai 7, 2004 Hvor store er elementene som står i hattehyllen på e36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2004 Share Skrevet Mai 7, 2004 Orginalt 4" tror jeg..men du får inn 6*9 høytalere med brakketter uten problem. Selv om du mister litt av arealet... ( har det selv..funker fett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2004 Share Skrevet Mai 8, 2004 Det er originalt 12cm. Så det er ikke så mye å velge mellom i den størrelsen. Gå for 6x9 mer ombyggingsettet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2004 Er det noen som har noen bilder av hvordan dette ser ut i hattehyllen? Pris på disse brakettene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 9, 2004 Share Skrevet Mai 9, 2004 Pris på brakketter hos bilradiospes.no var 590 kr. dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Pris på brakketter hos bilradiospes.no var 590 kr. dyrt. http://www.bilstereosenteret.no får du dem for 445,- men Porto og oppkravsgebyr kommer i tillegg. Varer under 10kg : kr. 199,- Skal inn til Oslo snar så da kan jeg ta bilde av dem...(trur jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Monteringsbrakettene koster 499 hos oss (Bilradiospesialisten Sandnes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2004 Pris på brakketter hos bilradiospes.no var 590 kr. dyrt. http://www.bilstereosenteret.no får du dem for 445,- men Porto og oppkravsgebyr kommer i tillegg. Varer under 10kg : kr. 199,- Skal inn til Oslo snar så da kan jeg ta bilde av dem...(trur jeg) Det hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Mai 19, 2004 Share Skrevet Mai 19, 2004 Pris på brakketter hos bilradiospes.no var 590 kr. dyrt. http://www.bilstereosenteret.no får du dem for 445,- men Porto og oppkravsgebyr kommer i tillegg. Varer under 10kg : kr. 199,- Skal inn til Oslo snar så da kan jeg ta bilde av dem...(trur jeg) Det hadde vært fint Var i Oslo og skulle kjøpe dem .... men dem hadde det på lager i Drammen så da kommer dem i posten denne uken, med porto og hele dritten, skal få tatt bilder av dem til helgen hvis jeg blir hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mai 19, 2004 Share Skrevet Mai 19, 2004 Mr.Stream: Har du en god måte å montere disse 6x9 adapterene på? Fester du først adapterene til bilen og så skrur inn høytalerene? Det er iallefall ¤#%& vanskelig og knotete å få de på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2004 Share Skrevet Mai 19, 2004 Ja det er litt trangt. monter høyttalerne på brakettene først. Så skrur du brakettene fast under hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 25, 2004 Share Skrevet Mai 25, 2004 Hvor dyp kan høytalerene være i disse "adapterene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2004 Share Skrevet Mai 25, 2004 Alle 6x9ene jeg har montert i E36 har passet. det er masser av plass. eneste negative er at de stikke langt ned i bagasjerommet. Kan være litt kjipt hvis du laster mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 25, 2004 Share Skrevet Mai 25, 2004 Så det er ikke slike kasser som de orginale som skjuler høytalerene? Kun nye fester på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2004 Share Skrevet Mai 25, 2004 Stemmer det. Det er noen braketter som blir montert mellom hullet i hattehyllen og høyttaleren. Elementet vil "henge" åpent/løst under braketten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå