Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orginalt 4" tror jeg..men du får inn 6*9 høytalere med brakketter uten problem. Selv om du mister litt av arealet... ( har det selv..funker fett )

Skrevet

Det er originalt 12cm. Så det er ikke så mye å velge mellom i den størrelsen. Gå for 6x9 mer ombyggingsettet du.

• 2 weeks later...
Skrevet
Pris på brakketter hos bilradiospes.no var 590 kr. dyrt.

http://www.bilstereosenteret.no får du dem for 445,- men Porto og oppkravsgebyr kommer i tillegg. Varer under 10kg : kr. 199,-

Skal inn til Oslo snar så da kan jeg ta bilde av dem...(trur jeg)

Det hadde vært fint :D

Var i Oslo og skulle kjøpe dem .... men dem hadde det på lager i Drammen så da kommer dem i posten denne uken, med porto og hele dritten, skal få tatt bilder av dem til helgen hvis jeg blir hjemme.

Skrevet

Mr.Stream: Har du en god måte å montere disse 6x9 adapterene på? Fester du først adapterene til bilen og så skrur inn høytalerene? Det er iallefall ¤#%& vanskelig og knotete å få de på plass.

Skrevet

Ja det er litt trangt. monter høyttalerne på brakettene først. Så skrur du brakettene fast under hullet.

Skrevet

Alle 6x9ene jeg har montert i E36 har passet. det er masser av plass. eneste negative er at de stikke langt ned i bagasjerommet. Kan være litt kjipt hvis du laster mye.

Skrevet

Stemmer det. Det er noen braketter som blir montert mellom hullet i hattehyllen og høyttaleren. Elementet vil "henge" åpent/løst under braketten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...