Gå til innhold

Jobb


serox
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Huff. Har inntrykk av at det er mange som har matte hengende igjen etter ingeniørutdanninger. Lover godt for meg som skal begynne på ingeniør på mandag...

Hehe det kommer jo ann på hva du vedsetter mest da. Bli ferdig. Eller nyte studentlivet å drekke sammen alle de andre. ;)

Du holder til i Tønsbergsområdet?

Ja, nærmere bestemt Larvik.

Var Grimstad/HiA dritt?

Hva som var dritt:

Studentlivet? nei

Kvaliteten på forelesere? Ja

Byen Grimstad? JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er elektriker lærling (svakstrøm) hos Siemens Trondheim. Har altså da ikke den beste lønnen, men bor enda hjemme så blir en del kroner til overs. Har igjen 1 år.

Elektriker på Siemens i Tr.heim? Har du/dere base på sluppen? Jeg jobber også på Siemens/Dimplex i Tr.heim. Jobber på verkstedet der de produserer varmeovner m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er noen som studerer i grimstad her,går selv på mekatronikk der,må bare si at HIA er en alvorlig dritt skole,når man begynte der fikk man vite at hvis man ikke fikk alt til ville man få hjelp,men hvor er den hjelpen hen???????

Begynner i kr.sand på skolen der istedenfor,har hørt mye bra om den.

Håper at det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er elektriker lærling (svakstrøm) hos Siemens Trondheim. Har altså da ikke den beste lønnen, men bor enda hjemme så blir en del kroner til overs. Har igjen 1 år.

Elektriker på Siemens i Tr.heim? Har du/dere base på sluppen? Jeg jobber også på Siemens/Dimplex i Tr.heim. Jobber på verkstedet der de produserer varmeovner m.m

Det stemmer at vi har det på sluppen ja, nermere bestemt Bygg 6 (Avdeling Installasjon).

Har faktisk sett din bil på området, men har ikke tenkt mer over det i farta, bare at den er fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er elektriker lærling (svakstrøm) hos Siemens Trondheim. Har altså da ikke den beste lønnen, men bor enda hjemme så blir en del kroner til overs. Har igjen 1 år.

Elektriker på Siemens i Tr.heim? Har du/dere base på sluppen? Jeg jobber også på Siemens/Dimplex i Tr.heim. Jobber på verkstedet der de produserer varmeovner m.m

Det stemmer at vi har det på sluppen ja, nermere bestemt Bygg 6 (Avdeling Installasjon).

Har faktisk sett din bil på området, men har ikke tenkt mer over det i farta, bare at den er fin

Jeg holder til i BYGG 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...