SE Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 Hehe. Huff. Har inntrykk av at det er mange som har matte hengende igjen etter ingeniørutdanninger. Lover godt for meg som skal begynne på ingeniør på mandag... Hehe det kommer jo ann på hva du vedsetter mest da. Bli ferdig. Eller nyte studentlivet å drekke sammen alle de andre. Du holder til i Tønsbergsområdet? Ja, nærmere bestemt Larvik. Var Grimstad/HiA dritt? Hva som var dritt: Studentlivet? nei Kvaliteten på forelesere? Ja Byen Grimstad? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Jeg jobber innen reiselivet da mest saker som omfatter reklamasjoner og generell kundeservice. Tjener noenlunde normalt mtp. at jeg ikke har utdannelse utover 9-årig grunnskole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Er elektriker lærling (svakstrøm) hos Siemens Trondheim. Har altså da ikke den beste lønnen, men bor enda hjemme så blir en del kroner til overs. Har igjen 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 Er elektriker lærling (svakstrøm) hos Siemens Trondheim. Har altså da ikke den beste lønnen, men bor enda hjemme så blir en del kroner til overs. Har igjen 1 år. Elektriker på Siemens i Tr.heim? Har du/dere base på sluppen? Jeg jobber også på Siemens/Dimplex i Tr.heim. Jobber på verkstedet der de produserer varmeovner m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 jeg skal bare i militære... (oslo, garden..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet August 14, 2004 Forfatter Share Skrevet August 14, 2004 Så det er noen som studerer i grimstad her,går selv på mekatronikk der,må bare si at HIA er en alvorlig dritt skole,når man begynte der fikk man vite at hvis man ikke fikk alt til ville man få hjelp,men hvor er den hjelpen hen??????? Begynner i kr.sand på skolen der istedenfor,har hørt mye bra om den. Håper at det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 Nei det er ikke mye hjelp å få innimellom, men det er da noen som er hjelpsomme. Det er bare ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet August 14, 2004 Forfatter Share Skrevet August 14, 2004 Joda,det finnes dem som er svært hjelpsomme der henne også,men som du sier: det er bare ikke nok. men men vi tar det som det kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 17, 2004 Share Skrevet August 17, 2004 Er elektriker lærling (svakstrøm) hos Siemens Trondheim. Har altså da ikke den beste lønnen, men bor enda hjemme så blir en del kroner til overs. Har igjen 1 år. Elektriker på Siemens i Tr.heim? Har du/dere base på sluppen? Jeg jobber også på Siemens/Dimplex i Tr.heim. Jobber på verkstedet der de produserer varmeovner m.m Det stemmer at vi har det på sluppen ja, nermere bestemt Bygg 6 (Avdeling Installasjon). Har faktisk sett din bil på området, men har ikke tenkt mer over det i farta, bare at den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 17, 2004 Share Skrevet August 17, 2004 Er elektriker lærling (svakstrøm) hos Siemens Trondheim. Har altså da ikke den beste lønnen, men bor enda hjemme så blir en del kroner til overs. Har igjen 1 år. Elektriker på Siemens i Tr.heim? Har du/dere base på sluppen? Jeg jobber også på Siemens/Dimplex i Tr.heim. Jobber på verkstedet der de produserer varmeovner m.m Det stemmer at vi har det på sluppen ja, nermere bestemt Bygg 6 (Avdeling Installasjon). Har faktisk sett din bil på området, men har ikke tenkt mer over det i farta, bare at den er fin Jeg holder til i BYGG 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2004 Share Skrevet August 18, 2004 Hæ? Har du røyka noe sterkt noe? Hva er rart med "bygg 3"? Og hva gjør "3 t bygg" mer logisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå