Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg bestillte ikke bilen Gunnar, jeg "tok til takke" med den eneste tilgjengelige i Norge (også den med minst utstyr, heldigvis!). Jeg hadde bare en uendelig mengde flaks som fikk tak i den bilen! :D

Ah. Det visste jeg vel egentlig. Den stod vel allerede hos Tronrud da du handla.. Var det de som spec'a og bestilte den fra fabrikken?

Det stemmer 100%! :) De regnet med at det kom en gær'n entusiast og det gjorde det jo! :o:mrgreen:
Skrevet
Du skriver at bilen ikke har clutch, det er feil! Den har clutch, men ikke clutchpedal!! :stupid::mrgreen:

He-he!

I det opprinnelige innleget så skrev jeg da også clutchpedal, gikk bare litt fort når jeg skulle forklare at det ikke dreide seg om "Finn 5 feil".

Skrevet
Det stemmer 100%! :) De regnet med at det kom en gær'n entusiast og det gjorde det jo! :o:mrgreen:

Hehe. Heldig for oss at det var deg, da. ;)

Dritkul bil...

Får vel hilse på deg da hvis du kjører forbi meg da i oslo.

Bare husk en burgunder rød wannabe ///M3

Du får ta turen på BMWCCNs treff på Rudskogen. Såvidt jeg har fått med meg skal Haakon dit.

Skrevet
He-he!

I det opprinnelige innleget så skrev jeg da også clutchpedal, gikk bare litt fort når jeg skulle forklare at det ikke dreide seg om "Finn 5 feil".

Mobber du Haakon, så blir du mobbet tilbake! (Gammelt jungelord!). :mrgreen:
Skrevet
Hehe. Heldig for oss at det var deg, da. ;)
Kanskje det? :)
Dritkul bil...

Får vel hilse på deg da hvis du kjører forbi meg da i oslo.

Bare husk en burgunder rød wannabe ///M3

Takk! Er ikke så ofte i Oslo og jeg har en liten mistanke om at det er flere av din sort... :)
Du får ta turen på BMWCCNs treff på Rudskogen. Såvidt jeg har fått med meg skal Haakon dit.
Det stemmer! Kjører sammen med bergensgjengen om fredagen! :)
Skrevet
Det stemmer! Kjører sammen med bergensgjengen om fredagen! :)

Blir nok mye gromt å se! Bittert at det er allerede nå til helga. Hadde det vært litt uti juni skulle jeg tatt turen!

Skrevet

Er du fornøyd med stereo/navioppsettet Haakon? Hvilke produkter ble det til slutt?

Fant BRSmontøren speedosignalet til slutt eller? :lol:

Skrevet
Er du fornøyd med stereo/navioppsettet Haakon? Hvilke produkter ble det til slutt?

Fant BRSmontøren speedosignalet til slutt eller? :lol:

Jeg er veldig fornøyd med det!! Takk for tipset!! Det ble Infinity høyttalere. X1'en kjenner du jo til... Han fant speedosignalet bak instrumentene! Til slutt! :)
Skrevet

Godt å høre at du er fornøyd. Vi har hatt massevis av folk som er interessert i X1en. Har endelig koplet den opp i butikken for demo.

Var det Infinity Reference (lilla/brun eske) eller kappa (blå) du fikk montert? Siden du bare har X1en til å drive høyttalerne håper jeg det er reference. Kappa serien trnger sårt ekstern forsterker for å få full utnyttelse av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...