M3_CSL Skrevet Mai 20, 2004 Share Skrevet Mai 20, 2004 Hei! Set ser ut til å bli en flott dag, både værmessig og bilmessig her i Bergen i dag! Jeg oppfordrer derfor alle som kan krype og gå, til å komme seg på VÅRMØNSTRINGEN for Motorklubbene i Bergen i dag! Sted: Lagunen Storsenter. Tid: Kl. 10.00 Vel møtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 20, 2004 Share Skrevet Mai 20, 2004 Tidlig oppe på en fridag ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2004 Share Skrevet Mai 20, 2004 Eller sent oppe på en arbeidsdag. Men Haakon, dere bør vurdere litt lengre varsel neste gang. Er vel ikke SÅ mange som sjekker rundt på forumer før kl. 10 på en helligdag... Ble det et bra treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2004 Eller sent oppe på en arbeidsdag. Men Haakon, dere bør vurdere litt lengre varsel neste gang. Er vel ikke SÅ mange som sjekker rundt på forumer før kl. 10 på en helligdag... Ble det et bra treff? Jeg vet. Det hele ble litt impulsivt. Egentlig så vet "alle" Bergensere om det, så en liten reminder er ikke skadelig... At det åpner 10 betyr ikke man må være der til 10. De fleste kommer mellom 10-12.... Vårmønstringen var meget bra! Tett på 800 biler inne på utstillingsområdet! Hadde været vær litt bedre hadde vi nok vært tettere på 1000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå