Gunnar Skrevet Mai 23, 2004 Share Skrevet Mai 23, 2004 Det er visst ei som henger på bike.no (og det er hennes sykkel på bildene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Mai 23, 2004 Share Skrevet Mai 23, 2004 [Det er visst ei som henger på bike.no (og det er hennes sykkel på bildene). Jeg synes at hun er mistenkelig lik på fjorårets gatebil-babe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Mai 24, 2004 Share Skrevet Mai 24, 2004 Jeg synes hun? var mistenkelig muskuløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2004 Jepp. Helt klart for bred over skuldrene for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 25, 2004 Share Skrevet Mai 25, 2004 trur ho kommer tel å fryse ves ho skal kjøre så lettkled... (komme å varme dæ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 30, 2004 Share Skrevet Mai 30, 2004 Hun hadde nok klart å lurt med meg på noe tull tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 1, 2004 Share Skrevet Juni 1, 2004 Æ vil sette bak ho... klamre mæ fast når ho kjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 dæli dame mn ves hu hadde hat litt farve som en spanjoler, brasilske damer har så hadde det vært perfekt,, mn mn det var ikke så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Ho er altfor for stor synes jeg, ikke helt min smak menmen på en aldri så liten fest hvem vet ? hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 ja ho e sekkert hæfti i sænga HE HE HE HE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Ho er altfor for stor synes jeg, ikke helt min smak menmen på en aldri så liten fest hvem vet ? hehe..... Husk å være forsiktig med hvem dere sjekker opp... Kanskje det er en aldri så liten "Miriam"? (Som "hun" på TV3...) Bare for å få sagt det så har det heldigvis aldri skjedd meg!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Tror jeg hadde hengt meg hvis jeg hadde rota med ei/en transverstitt.... usj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 e ho deri dama der det kosen kan du sei det eller: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2004 Ser litt mandig ut, men tror ikke det er noen transvestitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå