Gå til innhold

Gran Turismo 4


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når slippes den ut?

Fullversjonen kommer visstnok til høsten. Expert har fått inn GT4 Prolouge så jeg i en reklameavis i dag. Prolouge-utgaven skulle opprinnelig bare lanseres i Asia, men er altså likevel kommet til Europa, kanskje pga. forsinkelsen med fullversjonen? Uansett så blir det nok innkjøpt når jeg besøker Expert for å kjøpe ny mobil etter lønningsdato denne måneden!

I tillegg til at GT4 kommer til høsten kommer også Need for Speed Underground 2, så det blir en fin Playstation-vinter! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenger State of the Art nei, men jeg synes det er greit å se at det er et spill og ikke en film også... Og motsetning til å spille på PCen så slipper man både oppgraderinger (hardware og software) og konfigurering(sproblemer). Jeg sitter i en recliner som står ca 3 meter unna en 32" widescreen-TV og spiller, i motsetning til å sitte på en kontorstol 0,5 meter unna en 17" PC-skjerm, ved et PC-hjørne som allerede flyter over av alt mulig rart om jeg ikke skulle hatt joystick/gamepad/ratt stående der i tillegg!

PC til internett, mail, kontorapplikasjoner o.l., Playstation (evt. X-Box eller Nintendo) til spilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, konsollene har sine fordeler, men også store mangler. Det virkelig gøyale er jo å spille mot andre mennesker og det er bedre med pc enn med playstation xbox live fungerer kanskje bra?). Men playstation begynner jo å bli så gammel at man i mange spill tydelig kan se at maskinen ikke henger med.. kjipt. :?

Uansett så er det gta man har playstation for, for det er mye bedre enn på pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett lister over bilene som skal være med (kan jo selvsagt ikke garantere at de listene stemmer), og det var en god del som manglet i forhold til listene. Så blant annet lite til E30 M3. Den skulle vist være med i 2 versjoner (vanlig og Sport Evo?). Dette var nok bare noen av bilene som blir med i spillet (håper jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover godt, får bare håpe de har fikset de seriøse problemene gt3 har.

http://www.itavisen.no/art/1303676.html :

"Bilspillet Gran Turismo 3 var en enorm suksess verden over og ble hyllet av flere som det beste bilspillet noensinne."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=229219 :

"Og la det være sagt med en gang: Fysikken, grafikken og kjørefølelsen er upåklagelig. Som en forsmak til høstens «Gran Turismo 4», er denne prologen mer enn nok til å for alvor gi vann i munnen."

playstation er utdatert! det var den til og med når jeg kjøpte en, for over 2 år siden.. :?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228992 :

"Den eldste av de tre konsollene på markedet begynner på ingen måte å vise tegn til aldring."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...