Gå til innhold

Gran Turismo 4


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Nuvel. Selv rallisport challenge 2 til xbox (som visstnok skal ha helt råå grafikk) imponerte ikke meg noe særlig.

Problemene med gt3 er uansett dette:

- Det samme om og om igjen. Kjøre 100-runders løp på en bane du allerede har kjørt 2348914892 runder på er ikke spesielt moro. Spesielt ikke med en drittbil, noe som er neste punkt..

- Absolutt ingen fartsfølelse med noen annet enn S-klasse og formel 1 bilene. Alt annet går tregt tregt tregt.

- Tragisk AI. De følger veien for å si det sånn, så står du i veien så kjører de i deg. Flott.. Dessuten følger de deg hele veien (så sant du ikke har en myyye raskere bil), så står du stille bruker de evigheter rundt banen, men kjører du følger de tett på.

Når det er sagt, så er det et av de helt klart beste bilspillene og 4'ern kan da umulig bli dårligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...
OiOi dette blir et spennende spill.

Noen som vet om den kommer på Xbox da.

Det kommer ikke til å skje. Det er sony som er med på å lage spillet, og da driter de seff i å gi det ut til de andre konsollene...

btw, noen som har prøvd den japanske demoen? Det har jeg!!

spillet blir helt rått... Blir morro med dieselbiler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi fikk en chippa Xbox crystal med 160gig og masse spill i jula, så jeg har spilt Burnout 3 litt nå. Er jo konge det. Det henger kanskje ikke akkurat sammen med virkelig bilkjøring, men so what? Kulere at det er heftige biler enn putepolstrede romskip man kjører når man dunker i veggene rundt forbi. Det blir jo like fullt et moro spill om det er virkelighetsnært eller ei. Målet blir det samme, bare at reglene er litt annerledes. Og de utnytter man selvfølgelig til sitt fulle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...