Plutooo Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 Har nå skaffet meg Eibach Sport System 50/30. Hvor står det i TUV papirene hvor mye bilen er senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 Hvor skaffet du det ? har tenkt meg det samme senkesettet til min ser du ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 Hellanor. Fikk et senkesett som en hadde bestilt opp privat, som jobbet i Hellanor. Siste i norge. Tar 4-6 uker og skaffe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 Det står aldri i TÜV-setifikatet hvor mye det er senket. Det som står er antall vindinger på fjæren (slik at du ikke skal kunne kappe de), nummeret fjæren er merket med og fargen på de. På Eibach står det også om de er linære eller progressive. Lykke til og håper du er like fornøyd med de som meg. Jeg måtte vente 4 uker på mine så du var heldig Men jeg bestilte mine i februar så det var ikke så vanskelig å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2004 Her i Bodø har vi ei Hellanor sjappe, men som jeg har forstått har de bare elektriskt utstyr.... Eller er jeg bare blitt feil informert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 Håper bare det går bra og senke den 30mm bak, har 17x9 felg med 235/40 bak......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 JohnnyB: Alle som er forhandlere for Hellanor samt alle Hellanor-butikker skaffer Eibach, Sachs, Recaro etc. som Hellanor importerer. Det er bare det at ingen har noe særlig på lager og må få det fra Oslo. Dersom de ikke har det der skaffer de fra produsent. Eibach fjærer er lagervare stortsett i Oslo, mens komplette sett (da særlig Sport System) ser ut til å være bestillingsvare. Sport Line fjærer med Sachs Performace dempere var derimot hyllevarer... Plutoo: Det bør gå greit med 17x9 litt avhengig av inpress. Jeg har ET35 på 18x8 med brukbar klaring. Dersom du har inpress over 40 bør det være null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2004 iSmannen: ja men da vet jeg det. Da vet jeg hvor jeg skal gå når jeg skal kjøpe senkesett.... Du fikk settet ditt for 7000, med rabatt.... Hvor mye kostet det for ett sånn sett uten rabatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 18, 2004 Share Skrevet Juni 18, 2004 Settet koster 8066 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 æ kjøre på Eibach 45/50 passe fint tel nord-norge..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 Har du bilde av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 æ kjøre på Eibach 45/50 passe fint tel nord-norge..... Hvor kjøpte du senkesettet ditt ? Desperat etter senkesett nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 kjøpte mitt på en butikk som heter BilutstyrNor (ligger i harstad *kremt*) trur butikken ligger under CDcardic.no eller no sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 Tror du må forklare litt mer om dette 45/50 senkesettet til Eibach for E36. Det har jeg aldri sett i noen kataloger; hva heter det (Sport/Pro/???) Eller har du rett og slett kappet ned Pro Line fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 19, 2004 Share Skrevet Juni 19, 2004 fjærene er nok ikke kappet. skal ta bilder osv når jeg kommer hjem.. (sitter på jobb nå) husker ikke hva det sto på esken, kan sjekke det litt senere i dag Æ e gla å lykkeli, fikk de på i går å i dag er det Nights Of Thunder på Evenes lufthavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå