cmn Skrevet Juni 21, 2004 Skrevet Juni 21, 2004 Jeg har noen M-tech-stoler fra en E30 M-tech 2. Disse trenger nytt trekk. Problemet er bare at jeg ikke har noen fargekode. De er grå... Noen med ETK som kan gi meg delenr på de trekkene til M-tech-stolene? Fant en liten lapp under baksetet med noen nummer på... Der står det: 1 939 990 9, og F S F Nr. 02 02 4 070. Det står også hinterlehne og Fehrer på lappen, og kontrolldato er 20. des. 1988. Kan noen her hjelpe meg? De ser slik ut:
Erik E30 Einum Skrevet Juni 21, 2004 Skrevet Juni 21, 2004 Send en mail til GS Bildeler - post@gsbildeler.no - der du vedlegger bildet. De vet sikkert hvilken fargekode det er, og de skaffer helt sikkert nye trekk også. Rabatt hvis du er BMW CCN-medlem.
Mykle Skrevet Juni 23, 2004 Skrevet Juni 23, 2004 Hvis du sjekker dette kan du ikke si hvor mye dem skulle ha for å gjøre det?! - Chris
Erik E30 Einum Skrevet Juni 24, 2004 Skrevet Juni 24, 2004 Det var nok ikke for jobben, men for trekket. Jeg tror ikke jeg ville ha klart å produsert det så det hadde blitt billigere ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå