Gå til innhold

Problemer med BMW 325...

apriliamann
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en bmw 325 e30 86 modell. den har den styringsenheten som pleier å ryke. har allerede byttet hjernen en gang. men over til problemet: motoren fusker og drar mye dårligere, men dette forsvinner noen ganger uteover dagen når jeg har kjørt litt. hver gang når jeg starter den på morningen så kutter den ut. som om den plutselig ikke tenner i et halt sekund eller noe. men etterhvert som den blir varm kutter den ikke ut lenger, men fuskinga er der fortsatt. (Det at den kutter forsvinner alltid når motorn blir varm). noen ganger hvis jeg stopper den og starter den igjen, går den som den skal en liten stund. det virker som den tenner på alle sylindere selvom den fusker og drar ujevnt. grunnen til at den drar ujevnt er at den noen ganger skifter mellom å fuske og dra som den skal. :cry: PLEASE HJELP MEG!!!!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluggene har du naturligvis sjekket/byttet? :)

Det er ganske typisk med problemer på kald motor når pluggene er ferdige, så hvis du ikke har sjekket de ville jeg prøvd det første. Det er liksom billig og enkelt å starte med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må sjekk alle komponenter på innsprøytninga, du må ha ei reparasjonshåndbok å ett ohm meter, e ha haft ta problemet sjøl, den lugga hele tia å stoppa summe gång,den slutta å stopp ette att e lodda ett brudd i hoved hjernen minn lugga fordi,(fekk for lite bensin) e gjor dæ enkelt, e bytta ledningsnettet å hjærnen, gidda itj å prakkes mæ dæ nå mer :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti på nyere BMW'er at lamdasonda lager masse problemer med ugjevn gange, men har ikke noe serlig erfaring med motor, bare karosseri, på e30 må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...