Gunnar Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Tror det er rundt 6 mil fra Oslo til Rudskogen. Og neida, er ikke SÅ langt med 16 mil hver vei, men når man har valget mellom 16 og 7 mil + båt, så fortrekker jeg sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Tror det er rundt 6 mil fra Oslo til Rudskogen. Kommer an på om man kjører E6 eller E18. Det er 7-8 mil fra Oslo til Sarpsborg. Og neida, er ikke SÅ langt med 16 mil hver vei, men når man har valget mellom 16 og 7 mil + båt, så fortrekker jeg sistnevnte. But of course! Jeg kjører nesten aldri Gudbrandsdalen jeg heller til/fra Østlandet. Det er lengre, og tar vesentlig lenge tid. Blir kjørt der kanskje én gang hvert femte år, for avvekslingen sin del, utover det så er Østerdalen førstevalget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Oslo - Sarpsborg (og horten - oslo for den del) er god vei mesteparten av tida, så det går rimelig fort unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Tror det er rundt 6 mil fra Oslo til Rudskogen.Og neida, er ikke SÅ langt med 16 mil hver vei, men når man har valget mellom 16 og 7 mil + båt, så fortrekker jeg sistnevnte. Ja sånn går det når du ikke kjører BMW Jeg velger nesten alltid lengste vei oh lykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2004 Får ikke lønn før 12juli og rudskogen begynner 9juli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 hvorfor må rudskogen være når det er MidNight Sun International i Piteå bruker å være i piteå på dragrace.. (eller kansje det er mest festing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Tror det er rundt 6 mil fra Oslo til Rudskogen.Og neida, er ikke SÅ langt med 16 mil hver vei, men når man har valget mellom 16 og 7 mil + båt, så fortrekker jeg sistnevnte. Ja sånn går det når du ikke kjører BMW Jeg velger nesten alltid lengste vei oh lykke Pfft! Kjører fra deg hvor som helst, når som helst. (Muuuligens med unntak av isbaneracing, og så har jeg litt problemer på våt vei for tiden, det bare spinner. ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Pfft! Kjører fra deg hvor som helst, når som helst. (Muuuligens med unntak av isbaneracing, og så har jeg litt problemer på våt vei for tiden, det bare spinner. ). Hå hå, du er ikke klar over hvilke krefter det er snakk om her, jeg har K & N filter, HALO plugger, fjernet kat og kjører på VERDENS BESTE motor olje OIL EXTREME og hvis disse tingene holder det de lover så har jeg, skal vi se............. ja 115 + ja ja, myyye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Hehe. Som sagt, hvor som helst, når som helst. Og i alle disipliner (0-100, 80-120, toppfart, whatever). Muahahah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Gjort noe med bilen din gr siden du skryter den så opp i skyene ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Ikke en ting! Kliss original på alle felt. Originalt luftfilter, originalt eksosanlegg og olje til 98,-/5 liter (for øyeblikket ihvertfall, kjører vanligvis på Castrol RS). Men... en 318i er ikke noen stor motstander, spesielt ikke med automatgir. Går vel 0-100 på 12-13 sekunder eller noe. Min går på 8-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Ha ha, bare vent, jeg skal nok finne en skikkelig nedoverbakke, så skal nok de 8 være innen rekkevidde men det er vel over 130 i din originalt, så du får holde deg på flaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Prekestolen du snakker om, eller? *ler godt* Neida. BMWer er potente biler på svingete veier uansett motor, så jeg tar ingenting for gitt. Spesielt ikke med de deilige dekkene jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Gatebil nærmer seg nå gutta ! Mange som har tenkt seg dit ? Det skal vist være nakenshow med jenter på campen der på fredag Kunne ikke fått samlet en gjeng der da ? Hadde vert kult ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Det skal vist være nakenshow med jenter på campen der på fredag Ikke med gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå