Sperre Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Hehe litt feil skrevet kanskje... det sier vel seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2004 Får ikke fri fra jobben, får lønn 12... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Får ikke fri fra jobben, får lønn 12... Ordna fri for et par dager siden. Får lønn på fredag Så da er det nok bare å handle engangsgriller og grillmat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Det skal vist være nakenshow med jenter på campen der på fredag Ikke med gutter? Vil du heller se nakne gutter? Jeg kunne ikke forstå innlegget fra Sperre på noen annen måte enn at det var jenter som skulle kle seg nakne. Fredag:... 22.00 - 22.20 - Babe show 22.20 - 23.30 - Dj Party musikk 23.00 - 23.30 - Publikumstripp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2004 hahahahahahahhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Korrekt Erik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Eirik, tar du meg for å være homofil her ? Jeg er nok kanskje den mest heterofile gutten i verden vil jeg påstå. Så ikke si det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Rett skal være rett, kikket på programmet jeg fikk i posten, der står det prog for fredag : 19.30 - 20.00 Nakne jenter på camp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Glem de to inleggene da... ihvertfall så er det noe av likenheten av det som var i fjor, og det liker vi. Eirik, tar du meg for å være homofil her ? Jeg er nok kanskje den mest heterofile gutten i verden vil jeg påstå. Så ikke si det igjen. Det var hagenisse han snakka til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Ble litt opphengt det ja, min feil litt i hvertfall.. Kjipern med det dårlige været de har meldt til helgen... men men party blir det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 var det mange som skulle opp eller ble bare hele tråden har svada!!! Jeg skal iallefall opp på lørdag! hadde vært moro og sett noen av de CSL'ene der oppe banka møkka av de cosworth blærene... Håper jeg kommer meg på banen iallefall, da ikke med min bil men med en kompis sin... "Hitlers hevn" skal prøves for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 8, 2004 Share Skrevet Juli 8, 2004 Glem de to inleggene da... ihvertfall så er det noe av likenheten av det som var i fjor, og det liker vi. Eirik, tar du meg for å være homofil her ? Jeg er nok kanskje den mest heterofile gutten i verden vil jeg påstå. Så ikke si det igjen. Det var hagenisse han snakka til... Helt korrekt. Det var Hagenisse jeg spurte, og fikk svar av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 8, 2004 Share Skrevet Juli 8, 2004 var det mange som skulle opp eller ble bare hele tråden har svada!!! Jeg og samboeren tenkte oss ivei, sammen med noen kamerater av oss, men det ble ikke noe av. Jeg skal iallefall opp på lørdag! hadde vært moro og sett noen av de CSL'ene der oppe banka møkka av de cosworth blærene... Det er solgt bare tre M3 CSL i Norge, hvorav en er hjemmehørende i utlandet (Thorleif her på BMWGuiden.no). En av de to andre vet jeg med 100% sikkerhet ikke skal ivei (M3_CSL her på BMWGuiden.no). Så da er det en teoretisk mulighet for at den siste kan dukke opp, men jeg tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2004 Yuhuuuuuuuuuu jeg fikkk fri, jeg kommmmer, kommer du M3Csl......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 8, 2004 Share Skrevet Juli 8, 2004 Hvis du ser hva jeg har skrevet i innlegget rett over ditt så kommer ikke M3_CSL på Gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå