Gå til innhold

Shell V-Power - Bra eller dårlig?

Share

Synes du V-Power har en effekt?  

56 stemmer

1. 1. Synes du V-Power har en effekt?

• Ja - absolutt
      5
    • Litt kanskje
      15
    • Niks - ingenting
      21
    • Vet ikke
      16

Anbefalte innlegg

Tviler på at det er noe merkbar forskjell. Kan hende at bensinen har en noe bedre forbrennings evne, og derfor gir renere avgas og noe mer effekt. Men du må nok frem med måleutstyr for å se forskjellen, og den kan nok måles i promille........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...

Jeg tanka 99 V-Power Racing i Oslo på vei hjem fra Våler, kjørte hjem på 6 timer med mat stopp gitt! Så den funker!

Hehe, nei.... Er nok ikke stor forskjell på 99 V-Power Racing og vanlig 98 Blyfri som jeg tanker til vanlig. Vi har ikke 99 V-Power Racing her heller så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke all verdens greie på det, men om bilen er "mappet" for 99blifry, så er det vel en grunn til det?

Jeg tror min går en liten smule bedre med 99. Jeg bruker kun 99, men har prøvd 98 en gang. Er jo ikke akkurat stor forskjell i pris, så det er jo lett å bli "lurt" til å kjøpe V-POWER bensin med bilde av ferrari på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear har testet Shell V-power i forhold til vanlig bensin. V-power skal rense motoren din og holde den renere. De benket bilen med vanlig og med V-power. Med V-power så fikk de hele 7 hester mere ut av bilen. Så ja, Shell v-power har en viss effekt på bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear har testet Shell V-power i forhold til vanlig bensin. V-power skal rense motoren din og holde den renere. De benket bilen med vanlig og med V-power. Med V-power så fikk de hele 7 hester mere ut av bilen. Så ja, Shell v-power har en viss effekt på bilen din.

Jeg så det programet jeg også, så hvis man har en "performance" bil så har bensin typen noe å si, men på en hverdagsbil (konebil/ original BMW osv) har det ikke noe å si i det hele tatt. Men det som bensinen virkelig gjorde forskjell på var Newton, iallfall på Impreza`n, den ble jo betydelig høyere med vanlig bensin.

Men på en normal bil med original motor fra fabrikk vil ikke V-Power gjøre noen forskjell annet enn at det er betydelig høyere pris for V-power enn for vanlig 95 oktan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...