Perdonna Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 Hei, jeg nærmer meg 90000 service på min 98 520 iA Limo, er det noen som har tips til at denne servicen ikke skal tømme lommeboka mi komplett, kanskje kjenner dere noen autoriserte på andre siden av grensa? På forhånd takk Mh Per
Kjell Arne Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 90000km service ,er det service 1 eller 2 ? kan godt være at du skal skifte bremseskiver og klosser også da,normalt er en service 2 dyrt nok i utgangspunktet det jeg pleier å gjøre er at jeg tar servicene mine utenom sesongen og reiser til Tyskland både tur og service,i fjor hadde jeg en 528ia E-39 som ville kostet meg 18000 i norge bestilte time i Tyskland (flensburg) og betalte 7200kr. så prøv over landegrensene du.
hagenisse Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 Hvorfor ta det hos BMW? Finn et lite verksted, de gjør som regel en vel så godt jobb. Har e39 normale serviceintervaller og ikke disse lysene?
///M Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 Gå til han kjippern på lindeberg, han gjør det sikkert enda billigere.
Naitsirk Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 gå til et lite merkeverksted, de tar som regel mindre enn de store og kjente merkeverkstedene....
Gunnar Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 gå til et lite merkeverksted, de tar som regel mindre enn de store og kjente merkeverkstedene.... Finnes det noen små BMW merkeverksted, egentlig? Er jo ikke *så* mange av de. De fleste er ganske strategisk plassert i større byer rundt om i landet, og er av en viss størrelse. Dessuten er kanskje prisene styrt fra BMW Norge... men det vet jeg egentlig ingenting om.
SE Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Finnes det noen små BMW merkeverksted, egentlig? Er jo ikke *så* mange av de. De fleste er ganske strategisk plassert i større byer rundt om i landet, og er av en viss størrelse. Dessuten er kanskje prisene styrt fra BMW Norge... men det vet jeg egentlig ingenting om. Snakker kanskje om verkstede som ikke er forhandlere, men som bare driver med BMW. Det gjorde min far også nemmelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå