SE Skrevet Juli 4, 2004 Share Skrevet Juli 4, 2004 Jeg kan ikke se noen som helst annen måte å forstå det du har skrevet. Det virker ikke som noen andre kan det heller, er det ikke like greit å innrømme feilen da? Og ikke være en dårlig taper? Hvis det er noen andre som er sterkt uenige i det jeg sier her så må dere hyle ut, men jeg har tolket det slik ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juli 4, 2004 Share Skrevet Juli 4, 2004 ok, men du skjønner vel at det der er skrevet på trøndersk. jeg trenger vel ikke å skrive på bokmål????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 4, 2004 Share Skrevet Juli 4, 2004 Jo. Bokmål eller nynorsk. Noe annet er uhøflig og teit. Innlegg med BARE STORE BOKSTAVER, overdreven tegnbruk!!!!!!!111, lr md sms-språk er heller ikke spesielt godt likt. Hvor vanskelig kan det være å skrive riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 4, 2004 Share Skrevet Juli 4, 2004 ok, men du skjønner vel at det der er skrevet på trøndersk. jeg trenger vel ikke å skrive på bokmål????????? Jeg har ikke noe problemer med å forstå trøndersk siden hele slekta på min far's side er fra trøndelag. Og jeg kan heller ikke se at det skal være noen som helst unskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 ok, men du skjønner vel at det der er skrevet på trøndersk. jeg trenger vel ikke å skrive på bokmål????????? Jeg har ingen problemer med å lese trøndersk, siden jeg er trønder selv, men generelt bør man holde seg til et av de 2* offisielle skriftspråkene i Norge når man skriver i det offentlige rom. Mange dialekter er vanskelige å forstå, spesielt når man forsøker å skrive dialekt. Det samme gjelder andre slangord og mer eller mindre fantasifulle forkortelser fra SMS. SMS-språk er for SMS med begrenset kapasitet på antall tegn. I alle andre sammenhenger har man tilnærmet uendelig med plass og da er det ingen grunn til å forkorte. Nå var det heller ikke skrivemåten din jeg kommenterte, jeg ga deg rett og slett noen tips i Nettiquette, eller Nettvett om du vil. *Egentlig er det 3 skriftspråk i Norge: Bokmål, Nynorsk og Samisk, men det sistnevnte er det en utrolig liten andel av befolkningen som forstår så det er nok ikke noe sjakktrekk å skrive Samisk dersom man håper på å bli forstått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 si ka dokker villl dt blir siste gong dokker høre fra mg hr innpå........ves dokker forstår ka som står.. Oneida du er en av bmw gjengen nå, her skal du være resten av livet, jeg skjønner hva du sier jeg og de fleste skjønner det også, sikkert de kødder med deg litt. ++++++++++++ at det ErikE46Einum skrev til deg, er helt sant, det er noe alle må vite og følge... Det med store bokstaver OSV... Det er vanlig i alle forum som du sikkert vet........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juli 8, 2004 Share Skrevet Juli 8, 2004 ok,, eg ska rett meg etter de reglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viktorio Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg advarer på det sterkeste mot bruk av NAF-test ved bilhandel. Jeg tok en test på en Mini 2009-modell gått 28 000 hos NAF i Bodø og fikk ei liste med 8 feil. Blant annet hevdet NAF at det var fiklet med kilometerstanden, og at den reelle kilometerstanden var 9315 km mer enn det måleren viser. Men da jeg tok bilen til Mini/BMW her i Bodø sa de at det ikke var noen feil med bilen utover en liten lekkasje som gjorde at de foreslo at pakningen på bunnpanne kanskje burde skiftes. Senterlederen på NAF i Bodø opptrådte i tillegg svært uprofesjonelt og dro et foredrag om hvordan bilselgere i utlandet ofte skrudde tilbake kilomtertelleren. Jeg kjøpte bilen hos Bilia i Gøteborg der den har vært leasingkjørt i ca 6 måneder. På Mini/BMW-verkstedet her i Bodø sa de at de at påstandene fra NAF ikke var seriøse. Dette er en beskyldning om svindel fra NAFs side, som ingen burde komme med uten å kunne underbygge dem. Anbefal bruk av merkeverksted i stedet for NAF-de vet hva de holder på med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 hahaha... Bumper en tråd fra 2004!! Alle kan gjøre feil, selv de i NAF. NAF testene har hvertfall reddet meg for katta i sekken flere ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Bunpen sin. Han BMW Fl må ha no grus som klemmer i Skoa el no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Bunpen sin. Han BMW Fl må ha no grus som klemmer i Skoa el no. Kanskje han er blitt 20 år nå snart? Han var tvilsomt over 12 da han skrev dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå