Gunnar Skrevet Juli 23, 2004 Share Skrevet Juli 23, 2004 Sportspakke blir snart tilgjengelig som tilleggsutstyr til 5-serie. Når den kommer og hva prisen blir vet jeg ikke helt, men bilder av hvordan det vil se ut har jeg! 545i med sportspakke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 23, 2004 Share Skrevet Juli 23, 2004 Se så. Skal så lite til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 24, 2004 Share Skrevet Juli 24, 2004 Joda. E60 har jeg likt bra nesten hele tiden, men det ble ikke dårligere av dette. Fin parkering, ref. skiltet på veggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Hubba hubba Vilhavilhavilhavilhavilha. Jeg SKAL ha en E60/E61 som neste bil (tror jeg ) Si hva du vil, men JEG synes de er fantastisk flotte biler. Spesielt de mørk blå metallikk med 19tommere. De kan jo se ut som om det er standard i sportspakken, så da er jo den bankers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 8, 2004 Share Skrevet August 8, 2004 Så rå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 10, 2004 Share Skrevet September 10, 2004 rå bil å se på! men pappbil å kjøre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2004 Forfatter Share Skrevet September 10, 2004 Jeg tar ikke sammenligningen helt. Hva er det som gjør at du mener den er pappbil å kjøre? Interiøret? Kjørefølelsen? Annet? Synes ikke den føles pappbil å kjøre i det hele tatt. Har kjørt 520ia og 525da, og synes de var bedre enn det meste annet (bortsett fra at 520ia-en var en smule daff med fire mann i...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 10, 2004 Share Skrevet September 10, 2004 e60 er iallefall en langt bedre bil å kjøre enn e36. Men det skulle vel bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 10, 2004 Share Skrevet September 10, 2004 Hæ? Jeg har kjørt e60 jeg og kjører e36 til daglig, så hva mente du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 10, 2004 Share Skrevet September 10, 2004 Aha. Forvirrende når du quoter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2004 Forfatter Share Skrevet September 10, 2004 ... for alt annet finnes det prozac. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Hubba hubba Vilhavilhavilhavilhavilha. Jeg SKAL ha en E60/E61 som neste bil (tror jeg ) Si hva du vil, men JEG synes de er fantastisk flotte biler. Spesielt de mørk blå metallikk med 19tommere. De kan jo se ut som om det er standard i sportspakken, så da er jo den bankers._________________ Jepp! Må nok bli en slik neste gang... Ser for meg sølv el sort metallic, M5 front, kompressor, 19" el 20" felg, s.sett og Ac Schnitzer effekt + grenrør.. (om et par år ) (er vel ikke kommet så mye deler enda heller??) Det er bare å sette det opp på ønskelista å håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 M-pakke til 5 serie stasjonsvogn http://www.bilsport.se/artikel_bild_top ... delning=8# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå