Jonte Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 kanonrå bil. dette er jo uten tvil noe av d råeste jeg har sett ever... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 HERRRRREGUD for en Kjempedigg bil! Jeg måtte le da jeg så Audi TT ved siden av. Den er jo så stygg! Og ved en M3 så blir den såklart enda styggere. Denne bildeserien er tatt fra en Amerikaner som hentet sin ny M3 i tyskland og kjørte "litt" rundt i europa. Hadde det sikkert moro på den turen. Koster 300.000 NOK i usa da (og tyskland)... 1/3 av prisen i Norge... De fleste som kjøpe slike biler har vel eget firma som går godt, det er vel bare i USA og Tyskland (og kanskje sverige) du kan ha "vanlig" jobb og kjøpe en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Noen her inne som har mye penger? Eg gjør alt for og få denne bilen send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Fy f*** for en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Herregud... MÅ bli rik snart! Hvilke felger er det der? Ser for meg de hadde passa bra på 320'en pris? (felger, ettersom det er det mest nærliggende...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 ":rtyrmavi]Hvilke felger er det der? Ser for meg de hadde passa bra på 320'en pris? (felger, ettersom det er det mest nærliggende...) Tror det er HRE 545. HRE har sinnsykt mye FETE felger til BMW, men de koster desverre greit. Prisnivå ikke så langt fra ACS, Hartge og Hamann tror jeg. Må nok regne med $1000-1200 per felg for 19", i USA. Vil vel tro du må regne med å havne på 40k+ med dekk i Norge.. men har ikke sett noen her til lands som har HRE, så det er jo ikke godt å si sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Sinnsykt fin Men den Audi'en............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Sitter og browser bildene hans nå... Noen som sa kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Sinnsyke hjul! her snakker man felgkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Bare å begynne å spare: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =11&tot=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Måtte bare dra frem den her igjen! Rett og slett kunst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Bra du gjorde det.. Me wanna have red bimmer... Dette er en bil du IKKE kjører med på vinteren.. og den skal vaskes bare det er tendenser til støvkorn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Synes M3 kler snø jeg. En bil er til for å brukes. Det er vedlikeholdet det kommer ann på mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 jeg tenkte hovedsaklig på Norge... saltet ødelegger jo alt på bilen.. Ellers så er det jo kult med gamp og bakhjulsdreven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå