Gunnar Skrevet August 4, 2004 Forfatter Share Skrevet August 4, 2004 F.eks denne: http://www.finn.no/finn/car/object?id=4 ... 2&pos=2&ru (solgt i går kveld eller i dag - hadde kjøpt den på flekken om jeg ikke hadde Chrysleren fortsatt) Og på autodb.no er det da også biler under 40k: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=510705 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=510064 Er mange eksempler til rundt forbi på de forskjellige bilsidene, og dette er nok ikke enkeltstående heller. Er jo lite sannsynlig at de aller billigste dukka opp akkurat da jeg sjekka for første gang i går. Markedet er vanskelig for tiden, og de som må bli kvitt bilen fort har ikke noe annet valg enn å sette prisen lavt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Slik var bilen min da jeg kjøpte den for 50 k..... : Og slik ble den etter en del dager og noen tusenlapper fattigere ser den slik ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Den så jo rimelig pen ut også på det første bildet. Kilometerstand, utstyr på den? 50k var jo ingen dum pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Jeg kom tilfeldigvis over en 94 mod. 318 IS Coupe her forleden. Den var ganske så strøken, full ///M3 styling, litt lite utstyr men det var el. soltak og vinder da. Nye 17" felger med bra dekk, Apex 40 mm senkesett, veldig pen innvendig men ikke sportsinnteriør. Svart. Km. tand var vell ca.265 000km men motoren gikk som en klokke. Var heller ikke rust på den. Eu godkjent i vår (tror jeg) Eieren forlangte ca.50 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 Den så jo rimelig pen ut også på det første bildet. Kilometerstand, utstyr på den? 50k var jo ingen dum pris. Kilometer stand er på 190 000... Det er elektrisk takluke, abs, airbag, var helt nye dempere bak på den, nye skiver fremme, hvit interiør (som ny inni), nedleggbare seter bak... To eiere på den så vidt jeg vet....og damekjørt... Synes det var et ganske bra kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 4, 2004 Share Skrevet August 4, 2004 miin 318is 1993 har gått 215000 har ikke hatt særlige problemer de meste selvskyld med utforkjøring... men det som slites mest er: Opphengskuler, elektronisk anlegg MÅ sjekkes opp, rust kan oppstå, takluke har eg hørt, å det kan forekomme svetting eg har bare hatt problemer med opphengskuler+ledningsnett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Kjøpte vår E36 91mod for 58.000kr hadde da kjørt 167.000km nå har den runda 189.400... Har hørt ofte at kilometerne på disse bilene er ofte tuklet med..Er det sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 ja dt er som regel fakta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Det er er velkjent fakta. ALLE BMW'er som kommer fra Tyskland er fiksa minst 100.000km mens de norske er fiksa 50.000km. Dette må være verdens eldste myte. Når bilimporten tok av for fullt fra Tyskland var bilforhandlerne raskt ute med pekefingeren for å fortelle at alle tyskere var svindlere. Min erfaring etter å ha kjøpt biler både i tyskland og norge er at nordmenn må man absolutt ikke stole på mens tyskere er velordnede og ordentlige. Men man finner banditter alle plasser hvor man kan tjene penger, så det lureste er å ha et kritisk blikk og stole på magefølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2004 Forfatter Share Skrevet August 5, 2004 Mitt inntrykk er at de bilene kmstanden er fiksa på har fått det gjort i Norge. I Tyskland er biler generelt veldig billig, så forskjellene blir mye mindre der nede. Det er her i Norge 100.000km fort kan bety 100.000,- fra eller til. Så sjekk gjerne bilens historie i Tyskland (servicer etc), og sammenlign det med tallene i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Jeg må bare påpeke at mitt innlegg var ment ironisk. Jeg har liten tro på at bruktimporterte biler blir tuklet med før de kommer inn til Norge. Basert på de halvserøse sjappene som driver i og rundt Bergen (mange av de har nå heldigvis forsvunnet) ville jeg iallefall sjekket nøye med en som kjenner merket godt før jeg kunne si om bilen var tuklet med eller ikke. En 10 år gammel bil som har gått 230000km virker mer ærlig enn en 10 år gammel som har gått 50000km. For all del, begge kan stemme, men det var påfallende mange BMW'er som var gått i underkant av 100000km for noen år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 serlig mange e30 325 som har gått rimelig "lite" i forhold til prod.året.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Slik var bilen min da jeg kjøpte den for 50 k..... : Og slik ble den etter en del dager og noen tusenlapper fattigere ser den slik ut ! VA HETER FELGENE DINE?? HVOR KJØPTE DU DEM??? HVOR MYE KOSTER DE???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Ro deg ned litt da. Skulle jo tro du hadde fått et anfall. Uten at jeg er noen felgekspert så synes jeg det ser ut som asa dm3. Koster vel en 14.000 med 225/40/18 hos shariff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Er det nødvendig å skrive med store bokstaver hele tiden. Det regnes som skriking, og er veldig plagsomt å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå