Gå til innhold

Ekte bilder av neste generasjons 3-serie, inkl brosjyre!

Gunnar
 Share

Så, hva synes du; er den "hot or not"?  

16 stemmer

1. 1. Så, hva synes du; er den "hot or not"?

• Hot!
      12
    • Not!
      2
    • Helt ok
      2

Anbefalte innlegg

Se der! Kom hjem etter en tur på stranda, og i mailen min lå jammen en slovensk utgave av salgsbrosjyren på neste generasjons 3-serie (E90), med bilder og det hele! Og dette er bilen som ikke skal lanseres før om et år - høsten 2005!

Nok pjatt, her kommer bildene!

Image14wm.jpg

Image13wm.jpg

Image12wm.jpg

Image11wm.jpg

Image10wm.jpg

Image9wm.jpg

Image8wm.jpg

Så slik ser den altså ut. Førsteinntrykket mitt er ganske brukbart. Ingen umiddelbare detaljer å skrike høyt om, som syverens bagasjelokk og enerens frontparti. Litt forsiktig, slik 3-serie sedan alltid har vært. Jeg gleder meg til å se coupéen!

Hele brosjyren kan lastes ned her. Den er ca. 2MB og i PDF-format. Altså trenger man Acrobat Reader eller lignende for å åpne fila. NB: Som nevnt så er den på slovensk!

Desverre kan jeg ikke Slovensk, men hvis noen her kan og vil oversette litt av de viktigste detaljene så tar jeg gjerne i mot slikt!

Forøvrig kan det nevnes at jeg absolutt ikke vet om dette er en autentisk brosjyre eller ikke, men det skal *godt* gjøres at det ikke er det. Den ser meget ekte ut, og det gjør bildene også! Aner heller ikke hvor brosjyren opprinnelig kommer fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode, den er jammen uhyggelig lik! :?

Men totalt sett tror jeg de har vært relativt heldige med designet. Det kan virke som om de har klart å få til en balansegang mellom moderne og konservativt design på samme tid. Det er nok viktig på 3-serie sedan, den skal jo selge godt i alle kundegrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så ikke bra ut i det hele tatt...så ut som en primera, eller avensis-og det er patetiske biler å skulle herme etter design messig!

Håper ikke det er ekte vare, da blir det ikke noen 3 serie på meg etter å ha vært innom E-46, heller gå for E-60 da.........

:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå, jeg elsker BMW, men klarer ikke tilbe alle modellene for det, X3 er ingen hit for meg, imidlertid tror jeg 1 serie blir genial!

Hadde store forventninger til nye 3 serie men dette jeg hittil har sett er det ikke noe å rope hurra for-dessverre!

Interiør messig er jeg også litt usikker, b.la på i drive...

men.. kjør hardt kjør stil!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Den så ikke bra ut i det hele tatt...så ut som en primera, eller avensis-og det er patetiske biler å skulle herme etter design messig!

Håper ikke det er ekte vare, da blir det ikke noen 3 serie på meg etter å ha vært innom E-46, heller gå for E-60 da.........

:shock:

Nå nesten si meg enig her ja...

Er selv en ivrig tilhenger av 3`serien, men her ble jeg en smule skuffa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...