serox Skrevet August 9, 2004 Skrevet August 9, 2004 Hei,jeg har en BMW 316(E46) 2004 som har begynnt å lekke under bilen,midt mellom fører og passasjer dørenekan ikke være kjølevæske siden denne er full og ikke være vann fra vask eller regn ,siden jeg ikke har vasket den på ett par dager og det har ikke vært regn her heller. Er det noen som vet hva dette kan være ,skal opp på bmw og få det sjekket imorgen,men det irriterer meg;) Takk.
P.I.B Skrevet August 9, 2004 Skrevet August 9, 2004 Er det ikke kondens fra klima anlegget som renner ut da?
sn|per Skrevet August 9, 2004 Skrevet August 9, 2004 Har opplevd dette på to helt nye biler og begge ganger har det vært kondens fra AC/klima..Helt ufarlig
cmn Skrevet August 10, 2004 Skrevet August 10, 2004 Var borti det samme på en '94 Mercedes E200 får noen dager siden. Det rant MYE etter min mening, men det var kondens fra klimaanlegg. Man kan jo også se om det er farge(kjølevæske) eller lukte på det.
Gunnar Skrevet August 10, 2004 Skrevet August 10, 2004 Hvis det bare er vann er det nok som de andre sier bare kondens fra klimaanlegg/AC. Det er helt normalt...
mortenfl Skrevet August 12, 2004 Skrevet August 12, 2004 er dere i tvil, stikk finger borti og smak, da er all tvil borte, det ER vann
flameboy Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hei. Jeg sliter med en god del vann selv, men da under teppene. Det har heldigvis ikke kommet igjennom teppene, men noen liter ligger det nok i skumgummien fordet. Noen tips på kor dette kan komme fra? Har demontert stoler for å komme til under tepper med tørker og vannstøvsuger, så det problemet blir man nok kvitt, men det ultimate er jo å bli kvitt hovedproblemet. Anyone? Kjartan
Hansh Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hei.Jeg sliter med en god del vann selv, men da under teppene. Det har heldigvis ikke kommet igjennom teppene, men noen liter ligger det nok i skumgummien fordet. Noen tips på kor dette kan komme fra? Har demontert stoler for å komme til under tepper med tørker og vannstøvsuger, så det problemet blir man nok kvitt, men det ultimate er jo å bli kvitt hovedproblemet. Anyone? Kjartan Tror dette normalt på E46 skyldes at innmaten i dørene ikke holder tett lengre (Plasten bak dørpanelene). Tror og at det er ganske enkelt å fikse.
flameboy Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hmm... oki. Da får vi kanskje sjekke det. Et rent H****te å rive opp tepper for å tørke.. Takk for svar ihvertfall Kjartan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå