Peoplez Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Hei, Jeg har en 95.mod 318 ti , 143 HK, og har vurdert å chippe den. Noen som har peiling på chipping av denne typen bil ? eller lignende.. Priser osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Hva vil du ha ut av chippingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Jeg ville ikke brukt penger på det. Ta noen søk på f.eks. BMWCCN's forum (sorry GR ) eller på dette forumet og du vil raskt finne ut at chipping av BMW (utenom diesel bilene) er så og si å kaste penger ut av vinduet. Nå vet jeg ikke hvordan motoren din er, men på m50/52 motorene f.eks. så vil du kanskje få en jevnere momentkurve. Bruk heller de 3-5000 på noe annet på bilen. (Kanskje du vil få 10-20 Hk ekstra viss du plusser på effektanlegg (hele veien) og konfilter e.l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 kasnje det ikke er verdt pengene, men pengene skal jo brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Ja for all del. Jeg bryr meg ikke hva han/hun bruker pengene sine på, men en chip som ikke vil merkes (iallefall ikke mye), ville iallefall jeg styrt unna. (PS!! Hva med å skrive bokmål/rettskrivning slik at andre slipper å bruke unødvendig tid på å tyde hva du (pluss en god del andre her inne) skriver?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Er egentlig litt enig, alt for mange som skriver på dialekt med ord og uttrykk som ikke alle vet hva betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 (PS!! Hva med å skrive bokmål/rettskrivning slik at andre slipper å bruke unødvendig tid på å tyde hva du (pluss en god del andre her inne) skriver?) kasnje= kanskje, var bare en skrive leif dær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 kasnje= kanskje, var bare en skrive leif dær. Enn der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 litt offtopic men, greit. har du et problem med mæ, ta nu heller å send en privat melding. (trenger ikke diskutere dette hær) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Er ingenting å diskutere. Bare skriv nynorsk eller bokmål (helst med korrekt staving og grammatikk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Naitsirk: Mente det ikke slik mot deg. hagenisse: Det var det jeg mente. Spiller ingen rolle om nynorsk eller bokmål, men korrekt staving og grammatikk er en god ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Ja nynorsk eller bokmål holder, men det er mange som skriver på dialekt også. Det er det som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Det er til tider et lite problem med mye dårlig skriftspråk her ja. Har man dysleksi, så er det greit, men skriver man dårlig bare fordi man ikke gidder å prøve så synes jeg man kan bruke to sekunder ekstra og skrive skikkelig. Det ser ryddigere og mer seriøst ut, samt at det er mye mer forståelig for de som måtte lese her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Kunne ikke vært mer enig! Håper ikke noen tar/tok seg nært av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 14, 2004 Share Skrevet August 14, 2004 Det er til tider et lite problem med mye dårlig skriftspråk her ja. Har man dysleksi, så er det greit, men skriver man dårlig bare fordi man ikke gidder å prøve så synes jeg man kan bruke to sekunder ekstra og skrive skikkelig. Det ser ryddigere og mer seriøst ut, samt at det er mye mer forståelig for de som måtte lese her inne... Er helt enig. Tror også de som skriver korrekt blir tatt mere seriøst enn de som skriver dialekt,sms og andre "rare" språk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå