Gå til innhold

Chipping av 318TI


Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke brukt penger på det. Ta noen søk på f.eks. BMWCCN's forum (sorry GR :lol: ) eller på dette forumet og du vil raskt finne ut at chipping av BMW (utenom diesel bilene) er så og si å kaste penger ut av vinduet. Nå vet jeg ikke hvordan motoren din er, men på m50/52 motorene f.eks. så vil du kanskje få en jevnere momentkurve.

Bruk heller de 3-5000 på noe annet på bilen.

(Kanskje du vil få 10-20 Hk ekstra viss du plusser på effektanlegg (hele veien) og konfilter e.l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for all del. Jeg bryr meg ikke hva han/hun bruker pengene sine på, men en chip som ikke vil merkes (iallefall ikke mye), ville iallefall jeg styrt unna.

(PS!! Hva med å skrive bokmål/rettskrivning slik at andre slipper å bruke unødvendig tid på å tyde hva du (pluss en god del andre her inne) skriver?) :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til tider et lite problem med mye dårlig skriftspråk her ja. Har man dysleksi, så er det greit, men skriver man dårlig bare fordi man ikke gidder å prøve så synes jeg man kan bruke to sekunder ekstra og skrive skikkelig. Det ser ryddigere og mer seriøst ut, samt at det er mye mer forståelig for de som måtte lese her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til tider et lite problem med mye dårlig skriftspråk her ja. Har man dysleksi, så er det greit, men skriver man dårlig bare fordi man ikke gidder å prøve så synes jeg man kan bruke to sekunder ekstra og skrive skikkelig. Det ser ryddigere og mer seriøst ut, samt at det er mye mer forståelig for de som måtte lese her inne...

Er helt enig. Tror også de som skriver korrekt blir tatt mere seriøst enn de som skriver dialekt,sms og andre "rare" språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...