serox Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Så BMW 1-serien for første gang i virkeligheten idag,ikke det peneste jeg har sett. Er meningen at vi vil kjøpe en sånn ,men etter at jeg har sett den begynner jeg å lure litt,det var ganske liten plass bak i setene når man satt bra foran,men det er sikkert en bil man blir vant med. Hva syntes dere om den? Er det noen som vet hva sånne bildekk(rundflat dekk) koster,hvis du skal ha 205/45-17? Takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 RFT "Run Flat Tyres" skal visstnok være standard på disse modellene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 RFT "Run Flat Tyres" skal visstnok være standard på disse modellene. Men de slites og må byttes de også, ikke sant. Hva koster det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 RFT "Run Flat Tyres" skal visstnok være standard på disse modellene. Men de slites og må byttes de også, ikke sant. Hva koster det? Ja dette er standard. Er ikke laga plass til reservehjul. Der sitter nemmelig batteriet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts