neo Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 komplett lykt sett + sorginalf front fanger med grøft lys til salgs... Bud ønskes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 orange eller hvite? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Lurte veldig på det jeg også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 det er viktig vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo Posted August 24, 2004 Author Share Posted August 24, 2004 hehe sorry gutter... det er standard gule rundt hele å støtfangeren er uten stål skinnen eller er alt der å i god stand.. har også komplett listverk i tre utførelse til E39 å et stykk børstet stål list rundt navi systemet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 da tror jeg at jeg står over.... (kompisssssssen min skulle ha hvite, så han er nok ikke intressert.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjalle Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Er listverket i mørk brun ,vil bytte ut mitt svarte listverk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philman Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Hva er prisen på listverket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Er listverket i mørk brun ,vil bytte ut mitt svarte listverk. Da tror jeg det er mange som vil bytte med deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts