Chris Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Fikk du solgt de eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hmm, jeg er kansje litt interesert... Må bare skrape sammen noen penger først.. Mulig du senker prisen litt til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 De er fremdeles til salgs. Jeg kan desverre ikke senke prisen på grunnlag av at noen kanskje er interessert, men send meg en PM med evt. bud eller forslag, så kan vi diskutere saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Får se, snakker med deg når jeg får meg jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Får se, snakker med deg når jeg får meg jobb. Det er en god plan! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 hehe, bil uten jobb.. ikke bra planlagt. Men det var vel 5000,- for de felgene, uten dekk? 8*18" ? nada innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 hehe, bil uten jobb.. ikke bra planlagt.Men det var vel 5000,- for de felgene, uten dekk? 8*18" ? nada innpress? Størrelse 8x18" ET47 Passer E36 og E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Kjøpte'n når jeg var lærling. Men så bestemte jeg meg for å ta litt mere skole, og dermed jobber jeg ikke.. Men jeg klarer meg såvidt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå