RCS Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Jeg har for salg universale "effekt"potter til superpris. Se bildene og si hvilke du vil ha pris på. Eks: Turbopotten (Alt i rustfritt. Innvendig\utvendig) 1495kr til dere her på forumet. Sjekk linken under for mine bilder. Har alle typer potte. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=RCS&..._album.php RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Heisann RCS. Hvor mye skal du ha for 2stk 2xØ 100mm (Bilde 14)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Hvordan er lyden i disse? Litt overdrevet store endestusser etter min smak, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Kan jo ikke bli stort nok. Vil helst ha noen på størrelse med tuten på en tuba jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 28, 2004 Forfatter Share Skrevet August 28, 2004 Hei Når det gjelder lyd må jeg innrømme at jeg ikke har hørt dem enda. Har tre på gang som monterer på sine biler. Er spent på dette selv. Prisene er egentlig ikke satt enda, men jeg lager en pris fortløpende. Den 2xø100 potta kan du få for 1590kr + frakt ( Ca 100kr...) Disse er rustfrie på stussene mens selve potten er i tykt stål. Denne potta er GROM!! Vil ha to av disse på min. En på hver side. Eventuelt to av turbo pottene??? Hva tror dere om det. Turbopotta på en E39? Om dere kjenner til Qraftwerke til www.itsfun.org (net. eller noe slik.) Han kjører en "japsepotte" på hver side. Gromt. Det er han som har Porshen med 900hk på rudskogen. Orange tror jeg. RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 28, 2004 Forfatter Share Skrevet August 28, 2004 Meza... Du ville ha pris på to potter. Du får to for 3000kr+frakt. RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Hei, hvis det er noen av disse som passer til en e-39 535 så hvil jeg gjerne handle hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 29, 2004 Forfatter Share Skrevet August 29, 2004 Hei Pottene er "universale" og passer alle biler. Litt tilpassning må påregnes. Kontakt meg på : roy.conny@c2i.net om du vil ha potte® RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Ok.. Den er grei. Sender deg en mail når jeg evt skal handle jeg. Må nesten ha to på hver side, så jeg får full m5 look.. Mangler bare motor da. Om det er mulig å få det til å passe det. Trangt bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 29, 2004 Forfatter Share Skrevet August 29, 2004 Ser at noen legger et rør helt fremme under fangeren. Jeg ville splittet rett etter "nyre" potten og gått ut til hver side. Da ser det og høres det mest riktig ut. Der er en liten "lumme" på andre siden rett under batteriet hvor du får plassert potten litt oppunder. Men der er trangt ja... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Når det gjelder lyd må jeg innrømme at jeg ikke har hørt dem enda. Har tre på gang som monterer på sine biler. Er spent på dette selv. Kan du ikke gi en tilbakemelding etterpå? Lyd/videoklipp hadde jo ikke vært feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 29, 2004 Forfatter Share Skrevet August 29, 2004 Jeg kan se hva jeg får til. Hadde vært greit å ha til referanse. RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 30, 2004 Forfatter Share Skrevet August 30, 2004 Hei Jeg har potter i ca samme "look". Litt tilpassing må påregnes. Det stemmer at pottene er universale og dermed er de ikke helt like de orginale pottene. Men leverer du bilen inn til for eks Forus Autoverksted ( Om du er rogalending da...) så fikser de dette uten problemer. Håper inderlig ikke du vil levere bilen inn til BMW\bavaria for å skjære i plasten. De tar neste 900kr timen!!! Forus Autoverksted tok min e39. Den har skjult potte og han skar ut i plasten. Meget fin jobb! Så er de spesialister på eksos også. Mark heter han som kan dette. Australier tror jeg. RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Forus autoverksted! Ok flott og takk for tipset regner med at jeg skal ha en og da får de ta jobben sånn sc. hav tar de for jobben (totalt)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 30, 2004 Forfatter Share Skrevet August 30, 2004 For å ta effekten først. mangen sier at de får 5% effektøkning av en effektpotte. Det vil jeg ikke gå god for. Jeg tror ikke pottene vil gi mer HK. Derimot får du et flott utseende og en fin lyd i bilen. Det er minst like viktig?! Så "føles" bilen ihvertfall grommere... Når de gjelder pris på å montere pottene hadde jeg snakket med dem. De gir fastpris og Mark gir seg ikke før det er 100%. Har vel erfart at han gjør mer en han tar seg betalt for. En sjelden egenskap i dag... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå