Gå til innhold

Nydelige effektpotter i rustfritt.


RCS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Når det gjelder lyd må jeg innrømme at jeg ikke har hørt dem enda. Har tre på gang som monterer på sine biler. Er spent på dette selv.

Prisene er egentlig ikke satt enda, men jeg lager en pris fortløpende.

Den 2xø100 potta kan du få for 1590kr + frakt ( Ca 100kr...)

Disse er rustfrie på stussene mens selve potten er i tykt stål. Denne potta er GROM!! Vil ha to av disse på min. En på hver side. Eventuelt to av turbo pottene??? Hva tror dere om det. Turbopotta på en E39?

Om dere kjenner til Qraftwerke til www.itsfun.org (net. eller noe slik.) Han kjører en "japsepotte" på hver side. Gromt. Det er han som har Porshen med 900hk på rudskogen. Orange tror jeg.

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Den er grei. Sender deg en mail når jeg evt skal handle jeg. Må nesten ha to på hver side, så jeg får full m5 look.. Mangler bare motor da. :) Om det er mulig å få det til å passe det. Trangt bak der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen legger et rør helt fremme under fangeren. Jeg ville splittet rett etter "nyre" potten og gått ut til hver side. Da ser det og høres det mest riktig ut.

Der er en liten "lumme" på andre siden rett under batteriet hvor du får plassert potten litt oppunder. Men der er trangt ja...

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder lyd må jeg innrømme at jeg ikke har hørt dem enda. Har tre på gang som monterer på sine biler. Er spent på dette selv.

Kan du ikke gi en tilbakemelding etterpå? Lyd/videoklipp hadde jo ikke vært feil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har potter i ca samme "look". Litt tilpassing må påregnes.

Det stemmer at pottene er universale og dermed er de ikke helt like de orginale pottene. Men leverer du bilen inn til for eks Forus Autoverksted ( Om du er rogalending da...) så fikser de dette uten problemer.

Håper inderlig ikke du vil levere bilen inn til BMW\bavaria for å skjære i plasten. De tar neste 900kr timen!!! Forus Autoverksted tok min e39. Den har skjult potte og han skar ut i plasten. Meget fin jobb! Så er de spesialister på eksos også. Mark heter han som kan dette. Australier tror jeg.

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta effekten først.

mangen sier at de får 5% effektøkning av en effektpotte. Det vil jeg ikke gå god for. Jeg tror ikke pottene vil gi mer HK. Derimot får du et flott utseende og en fin lyd i bilen. Det er minst like viktig?! Så "føles" bilen ihvertfall grommere...

Når de gjelder pris på å montere pottene hadde jeg snakket med dem. De gir fastpris og Mark gir seg ikke før det er 100%. Har vel erfart at han gjør mer en han tar seg betalt for. En sjelden egenskap i dag...

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...