Gunnar Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Her ble det mye tullball etter det siste innlegget til RCS. Sletta en haug av innlegg nå for de som måtte lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Ja, det var jo bare tull alt sammen. Det går ikke an å regne effekt på den måten. Men ikke spor av tråden med tull igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 hva er prisen på den bilde nr11?2x100 DTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet September 7, 2004 Share Skrevet September 7, 2004 gr. Jeg og RCS vil ta bilder og lydopptak når forus autoverksted skal skifte på min bil det vil skje i begynnelsen av Oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Riefarn Skrevet September 7, 2004 Share Skrevet September 7, 2004 Hei RCS...... hvor mye skal du ha for 2xØ 100mm DTM? bilde 11??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2004 Share Skrevet September 7, 2004 gr.Jeg og RCS vil ta bilder og lydopptak når forus autoverksted skal skifte på min bil det vil skje i begynnelsen av Oktober. Flott! Gleder meg til å høre 535ien få utfolde seg med noe mindre motstand i anlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 8, 2004 Share Skrevet September 8, 2004 håper det blir bra lyd, både kvalitet på filmen, og bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet September 8, 2004 Share Skrevet September 8, 2004 Jeg tror RCS vil gjøre det beste ut av det ,faktisk så var det hans ide om å ta bilder/ lyd så den kreditten skal han ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 9, 2004 Forfatter Share Skrevet September 9, 2004 Hei Legger inn litt priser til dere. De dyreste pottene er 2x100mm (DTM) De koster 1595kr nå under "kampanjen". Skal til Rudskogen til neste helg (Gatebil) og vil dele ut flyers og selge potter. Priser: 2x100mm - 1595kr 2x100mm DTM - 1595kr Turbo - 1395kr ( Denne er 100% rustfri innvendig og utvendig. MC look) 1x75-145 DTM - 1495kr (Samme pris uten DTM) 1x75mm - 995kr ( Dette er den minste og rimeligste.) Trenger dere mer priser og andre dim. så er det bare å kontakte. roy.conny@c2i.net Se også http://www.grombil.com om en liten uke. Da skal siden min være online. Her finner du alle pottene med bilde og priser. Mvh RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå