SE Posted September 4, 2004 Share Posted September 4, 2004 Noen som vet om/kan anbefale et senke sett til bilen min? Og hvor jeg burde kjøpe for å slippe å betale en formue. Hadde bestemt meg for 40mm forran og bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 har spurt om det samme tidligere og da var det sachs og bilstein som ble anbefalt,fikk forresten prispå bilstein her om dagen men nå finner jeg ikke lappen men mener det var rundt 1400kr. stk eller om det bare var for de bak mener de bak er dyrere eller tar jeg feil.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted September 6, 2004 Author Share Posted September 6, 2004 bestillt fra bmw spessialisten i Skien nå. 1400 +mva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallepoo Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Har de noen hjemmeside??? BMW spessialisten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Jeg hadde Apex på min, funket helt greit det.. Men ettersom du har bestilt er det vel ikke så farlig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hügel Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 bestillt fra bmw spessialisten i Skien nå. 1400 +mva Er det Motor Technik (Schmiedmann) du mener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokfesk Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Har de noen hjemmeside??? BMW spessialisten? Motortechnik het ivertfall bilspesialisten før. http://www.motortechnik.no/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Har de noen hjemmeside??? BMW spessialisten? De heter Schmiedmann i dag.... http://www.schmiedmann.com/language_select.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts