sn|per Posted September 5, 2004 Share Posted September 5, 2004 I går da jeg skulle rygge bilen min ut av garasjen virket det som brekket stod på på høyre bakhjul. Jeg har en uvane med å parkere bilen med håndbrekket på i stedet for å sette bilen i gir. noen dager før jeg skulle rygge ut bilen hadde jeg vasket bilen og bilen har da stått 4-5 dager i garasjen med håndbrekket på. Kan jeg nå bare forsøke å bruke litt "kraft" når jeg rygger ut bilen og håpe at bremsebåndene slipper taket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mykle Posted September 5, 2004 Share Posted September 5, 2004 Hvis det er bremsebelegget som henger kan du bare jekke opp bilen, skru av dekket og banke på trommelen med en hammer el. Da vil den mest sannsynlig løsne og du kan svive trommelen rundt. Det kan også være at belegget har løsnet fra bandet og har kilt seg fast. Da må du av med trommelen og bytte bremsebandene. - Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 5, 2004 Share Posted September 5, 2004 Med tilhengere kjører man som regel bare og håper det løsner - det pleier heldigvis å gjøre det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sn|per Posted September 6, 2004 Author Share Posted September 6, 2004 Løsnet til slutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts