serox Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Hei,lurte på om det er noen av dere som vet hva listeprisen er på en BMW 316 i 2003? Kan ikke finne det noen vei og jeg vil gjerne vite det før jeg tar kontakt slik at jeg ikke blir lurt;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Finn.no har listepriser. Gå på "Bil" og så "Tekniske data" på bruktbil-menyen. Sjekka selv nå, og fikk ikke opp noen 316i på 2003, men som 2002 var listeprisen for standardutgaven 297.000,-. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sn|per Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 297k er nypris..ikke listepris...Hvis jeg ikke tar feil? Tror de bare oppgir nyprisene..hvis du ser på f.eks en 92-modell bmw 320 så er ikke listsprisen på den 399k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Aaah. Den listeprisen for bruktbil du tenkte på. Tror nok det beste er å ringe en bruktbilforhandler og spørre. De pleier å ha den der boka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hypolisot Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 www.listepris.as koster 10 kr eller noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 http://www.bmw.no/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ztig Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Du kan jo også sjekke ut Dinside. http://www.dinside.no/motor/bil/bruktbil/ Klikk på Bruktbilpriser under Verktøy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Den listepris beregneren på Dinside er ikke noe å stole på. Prøvde med bilen min nå, og den var verdt 138000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Det beste og enkleste er å ringe en BMW forhandler og spør. Husk at du må plusse på for ekstrautstyr, da disse listene tar utgangspunkt i en bil uten ekstrautstyr. Forhandlerene vet hva det ulike utstyret er verdt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Kalkulatoren til DinSide traff faktisk veldig bra på min... Nesten på listeprisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW324TDa Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 beste er vel å søke på kelkoo.no (der kommer alle bilene fra de forskj sidene frem) og se hva de forrskjellige tilsvarende din ligger på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts