Sperre Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 ÅREATS SISTE GATEBILTREFF! Rudskogen 17-19 sept Nå nærmer det seg raskt årets siste Gatebiltreff på Rudskogen motorsenter i Rakkestad i Østfold. Ved treffet i juli kom det nesten 17000 mennesker og hundrevis av biler i fra hele Norge og Sverige. Delta med din egen bil, eller kom som publikum i sammen med alle dine bilgale venner. Utstilling, banekjøring, breisladd, stands, Gatebil racing, party, show, mm. - Delta med bilen din på den store utstillingen i sammen med mange av Nordens fineste og råeste gatebiler. - Premiering i mange klasser. - Breisladdkonkurranse. - Prøv din egen gatebil på banen. - Masse stands. Det siste innen styling, tuning, bilstereo, verktøy, effekter, dekor mm. - Showløp med supergromme gate og racingbiler. - Løp i Gatebil Racing Serie. - Stor bilstereokonkurranse. EMMA og DB-Drag Breisladd konkurranse - Nye regler. Konkurransen er åpen for både gate og løpsbiler. Alle som har lyst kan melde seg på å delta i en kvalifisering. Juryen velger ut 12-15 stk (avhengi av hvor mange som melder seg på) som får bli med i selve konkurransen. Disse kjører 2 omganger, hvor de 5 beste går til en finale. I tillegg til mye heder og ære får vinneren 4 dekk i fra Bridgestone, flott pokal til å ha på tv'n, samt en ekte laubergkrans til å henge på garasjeveggen. Gatebil Racing I tillegg til løp i Gatebil Racing Serien er det planlagt å kjøre en egen serie for de aller grommeste værstingbilene. Serien vil starte i 2005, men på Rudskogen 17-19 sept. blir det to testløp hvor du kan vente å se flere av Nordens råeste gate og racingbiler. Firma - Lei standplass! Ønsker du å profilere firma eller selge div. produkter for gatebil-markedet, kan du leie en standplass. Kontakt Gatebil for pris og mer info. Camping på området. Det er mulig å ta med telt, campingvogn o.l. og overnatte på området, men det blir ingen egen partycamp som på treffet i juli. Hotell/ camping. Fra utlandet slå 0047 før nummer. Quality hotell og badeland: 69 10 15 00 Turistinfo Sarpsborg: 69 15 65 35 Turistinfo Indre Østfold: 69 81 75 55 Program - Info: Torsdag - Rigging for firmaer som skal ha stand. Fredag - Porten åpner kl. 09.00 1400-1900 Banekjøring for Gatebiler. 1900-2000 Gatebil racing serie. Lørdag - Porten åpner kl. 08.00. 0800-0900 Fritrening Gatebil racing serie. 0900-1300 Banekjøring, utstilling og show. 1300-1330 Løp Gatebil Racing 1500-1530 Premieutdeling utstilte biler. 1330-1800 Banekjøring gatebiler. Søndag - Portene åpner kl. 09.00. 0900-1800 Utstilling. 1230-1300 Løp Gatebil Racing. 1300-1400 Breisladdkonkurranse. 1400-1800 Banekjøring gatebiler. Priser: Inngang kr. 150,- pr. dag. Camp kr. 150,- pr. døgn. Helgebillett kr. 450,- (Camp og inngang alle dager.) Bil, campingbil eller vogn på camp kr. 100,- pr. dag. Parkering kr. 50,- pr. dag. Kjøring på bane kr. 300,- pr dag. Bil på treff. kr. 150,- for hele perioden. Barn under 12 år gratis i følge med voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 Det ser ut for at jeg stiller, gitt. Men bare en av dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 12, 2004 Forfatter Share Skrevet September 12, 2004 Jeg og noen kamerater skal reise opp på fredagen med campingvogn og skal være der til søndag, alltid like morro der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 Skal Opp dit på søndagen, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 Var der idag, og må si dette er noe av det råeste jeg har sett, fy faen helt kaossss. Vs sin E34 var bare konge,den spinna og spinna og spinna. Den blå Cosworthen var helt konge, sledda helt perfekt.Nissan 2??SX var gærnn, de fra audi sentrum, Mercedes Benz Cl 55 Amg, masse M3, det var masse annet som var så rått som jeg vil nevne,men har blackout nå. Så var det til slutt noe som var skikkelig kjipt, Den Blåe ///M Roadstern krasja heftig, bakparten av bilen gikk til helvete, masse bulker,riper på felger, og bakvinduet knust, ellers var dagen helt konge, dro etter det til sverige og shoppa litt så endelig hjemme...Synd at dette var årets siste treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 hvordan krasja den M roadsteren a? ble den vrak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Han tok en pen breisledd og begynte å bånne lengre bortover når den rette strekningen kommer,tok et par 360, han mista vel kontroll og bakparten traff betongveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 au da!... Og det var en M roadster? er det ikke den med 300 HK eller no a?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 M Coupé.. Det virker som eieren er ved godt mot, og bilen blir nok i orden igjen ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 20, 2004 Forfatter Share Skrevet September 20, 2004 Håper at mange opplevde de siste gatebiltreffet ! Det var sinnsyk kjøring asså (ihvertfall på søndagen), men været stinkte en god del ! Breisladden gikk til mr. Hafsengen med en blå nydelig utført cosworth ! Han ver helt sinnsyk, han kastet seg inn i breisladdsvingen og la tidenes verste breisladder mens han vinket til publikum ! Kjipern med roadstern, kjipt å ikke få en dritt igjen liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Jeg kom nettop hjem fra rudskogen og gatebil treffet...Det er og blir det beste treffet i norge... Vanskelig å overgå. Meget bra arrangert må jeg si. VS sin M5 er den som får håra mine til å reise seg mest... Syk bil enkelt og greit. Skulle gjerne sett den bilen mot MM-Racing sin Granada med 1200hk (uten NOZ)... Han sliter litt meg bakkekontakten. M5èn og Granadan er vel blandt de desidert raskeste.... Og så Dhalback racing sin golf... 2fast 2fourius supran... (Han nevnte 800hk...)... nei masse rått kjøretøy der. Så dere han med Nissan 200sx (S14) som ble svartflagga? Han hadde kontroll på driftingen. Blå "hedensk" bil som mista frontfangeren under breisladden.... Jeg var blant de heldige med presse pass som stod midt i smør øyet og filma.... Helt konge. Mvh RCS http://www.grombil.com (Ris og ros mottas med takk.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Foresten.... Holder på med en webside hvor disse versting bilene skal legges ut med mest mulig bilder og info.... Trenger litt ris og ros fra dere autofile. Gå inn på http://www.grombil.com og sjekk ut siden. Siden er ikke ferdig, men prinsippet er der. Send meg en tilbakemelding om hva dere synes og mener... Har dere noe å bidra med er jeg åpen for tips... Mvh RCS http://www.grombil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Granadaen har vel egentlig aldri klart å få til noen skikkelige tider på noe som helst? Noe sier meg at han er langt fra å klare å henge på VS, som nå har kjørt quartermilen på 9.41s. Andreas Vaa i den oransje Supraen er også laangt bak VS. Den sølvfarga Audien var rå. VS-motor det også visstnok. Den blå 200sxen var vel Kenneth Moen. Så ham ikke bli svartflagga, men han kjørte jo ikke akkurat med hensyn på de bak seg. Det blir litt problematisk med mye biler på banen når han kjører som han gjør. Men underholdene er det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Ja det er det jeg også mener... Har en ford frelst kompis som mener noe annet... Men motoren skal granadan ha for. Den er jo ikke feil. 11,5 liters V8 med twinturbo, 1200hk uten noz og i følge Magnor selv 2000hk med noz nå! Joda... sx200 ble svartflagga trolig pga logringen med halen... Nå ser det ut som om vi får en stor asfalt bane på Haua eller hauge i dalande som det heter på fint.... Vil se om jeg kan selge e39èn til fordel for en mindre og billigere banebil. E36, E30 eller noe slik. Den jeg har blir for dyr til banekjøring selv om den er "rigget" for tøff kjøring med justerbare koni og polytanforinger blant annet...... Kjører du noe løp\gatebil? RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Om jeg kjører løpsbil? Hvorfor tror du det? Jeg har en runde (tre omganger) i Stavangercupen i autoslalom og en banekjøring på Revebanen bak meg (tre omganger). Begge med vanlige biler. Er ikke akkurat noen rutinert banesjåfør. Skulle godt kjørt litt mer på bane om det hadde passa seg slik, både økonomisk og bilmessig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå