Desloch Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 www.cardomain.com/id/desloch Er litt spent på hva dere synes om felgene. Jeg likte dem ikke helt når jeg så dem første gangen på bilde (stod på når jeg kjøpte bilen), men når jeg så dem i virkeligheten så synes jeg de var veldig fine (er litt dypere enn de ser ut). All kritikk mottas med takk Nylig kjøpt M3-innstigslister/-girkule/-matter og samme skinninteriør som står i M3-cab. Neste ting på lista er: - M3-lister rundt bilen - M3-styling (ETTER vinteren i så fall) - Nye 17" felger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Fin bil. Men personlig syns jeg di felgene ikke har noe på den bilen å gjøre... Bilen din kommer til og bli sååå mye finere med noen andre felger!! Vett om noen 18" og 19" til salgs for E36! 8000kr pr par Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Enig med at felgene ikke passer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted September 18, 2004 Author Share Posted September 18, 2004 Ser ut som AMG-felger Tror jeg venter til etter vinteren med evt å bytte dem ut. Men de er finere i virkeligheten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Jeg syntest felgene var helt greie, og så slipper du jo å tenke på at rustne bremser viser igjennom felgene. På en E36 er det greit med litt spesielle felger siden det er mye de samme felgene som går igjen på den modellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Fin bil. Men personlig syns jeg di felgene ikke har noe på den bilen å gjøre... Bilen din kommer til og bli sååå mye finere med noen andre felger!!Vett om noen 18" og 19" til salgs for E36! 8000kr pr par Hvilke felger er det da?? Er vell på jakt etter 19" felger men noen "gromme" 18" hjul er vell heller ikke å forakte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 18" ser slik ut som på denne bilen, med 225/40-18 dekk. Mye mønster igjen. Felger og dekk er kjøpt nye i sommer. Selges 8000kr. Har ikke bilde av 19" felgene. Men di er 5 eika der eikene bygge helt ut, så di ser stoooore ut! 225/35-18, veldig gode dekk. ET 14. Selges 8000kr. D er billig d. Holder til i Haugesund. Men 19" er kanskje solgt, en kompis som skal prøve dem imorgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Blei farlig lik en benz :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Må ærlig innrømme at jeg ikke syntes noe veldig om de. De går vel, men noe mer kan jeg ikke si. Ser litt rart ut siden de er helt matte og betonggrå. Hadde kanskje gjort seg å få de lakkert i litt mer sølvfarge og klarlakk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Bilen så clean ut som den var nå synes jeg og felgene tror jeg faktisk, som du selv sier, er en del tøffere i real life. Men det jeg ikke likte av det du sa, var at du hadde kjøpt M3 matter, innstegslister etc. Slikt synes jeg hører hjemme, og KUN der, på nemlig en M3. Interiøret går ann. På de står det tross alt ikke M3. Men som sagt, bilen så pen ut den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Joda, men enda penere hvis man fjerner den plastdingsen på bagasjelokket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Siden du spør så direkte om felgene så svarer jeg like direkte: De var stygge på E36. Både AMG-looken og den matte gråfargen passet dårlig i mine øyne. Er helt enig med det andre har sagt at ting med M3-logo ikke har noe på en 325i å gjøre, du får innstegslister med bare ///M-logo også, kjøp det istedet. M-tech-/M3-styling og seter er greit, for de delene har ikke M3-logo. Plast"dingsen" på bakluka er jo M3 GT-vingen, ekte BMW Motorsport og den peneste vingen til E36 i mine øyne, behold den du! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted October 3, 2004 Author Share Posted October 3, 2004 Sa feil øverst i innlegget. Det står ///M på mattene og girkulen, mens det står M3 på innstigslistene. Det er GT-vingen ja? Visste jeg ikke, men gjør ikke noe det!! Noen som vil bytte M3-innstigslister med ///M-innstigslister? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 er det ikke merce felger da? Kjøp deg 19" Ac-Schnitzer eller lookalike felger... Da blir det F I N T eller brock B1, med dyp kant passer fint på E36... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Det står ///M på mattene og girkulen, mens det står M3 på innstigslistene. Bra! Det er GT-vingen ja? Visste jeg ikke, men gjør ikke noe det!! Den vingen kom først på M3 GT og 318iS Class II, deretter kunne den fås som ekstrautstyr på ordinær M3. Noen som vil bytte M3-innstigslister med ///M-innstigslister? Siden du nettopp har kjøpt disse så kan det jo hende du får byttet fra ///M3- til ///M-lister hos firmaet du handlet fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts