Aguilera Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Noen som har forslag til rimelig trimming til min 316i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Luftfilter Effektannlegg Chip Kammaksel Du får nok ikke så mye mer effekt, men det er nu trimming. Må nok litt større saker til,som turbo, hvis det er effekt du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 21, 2004 Share Skrevet September 21, 2004 Ny bil. hehe.. Enig! Lite vits å trimme på en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2004 Forfatter Share Skrevet September 21, 2004 Noen som har forslag til rimelig trimming til min 316i? Jeg er egentlig ute etter grommere lyd..jeg klar over at det ikke nytter å få så mye mer effekt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 21, 2004 Share Skrevet September 21, 2004 Grommere lyd til en billig penge = simons effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Nå har jeg 'Sebring effektanlegg' kjøpt hos gs. og det gir IKKE grommere lyd. Ble litt skuffet da jeg kjøpte det. Noen som vil kjøpe det for en billig penge? dobbelt krommet utløp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Hvor lenge har du hatt det? Jeg har også sebring og i starten var det omtrent null og niks forskjell. Etter noen måneder hører man tydelig at den ikke har orginalanlegget. Uten at det bråker som et uvær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Har da hatt det siden september/oktober 2003. Men nå har jeg jo liten motor ;p 1.6L vettu.. Det kan forklare. Men vet jo om golf med 55hk som bråker mere enn min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Såpass ja. Jaja, like greit at en 316 ikke bråker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Bra lyd får du ikke i en 316i. Tro meg, jeg har prøvd! :/ Derfor er motorbytte tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 23, 2004 Forfatter Share Skrevet September 23, 2004 Noen som har forslag til rimelig trimming til min 316i? Jeg snakka med en som jobba på AST performance, han hadde fått in en ny type luftfilter som ga spesiellt god lyd på bmw, King Dragon hette det...Noen som har kjennskap til dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet September 23, 2004 Share Skrevet September 23, 2004 Det gir ikke noe bedre lyd en noe annet innsats "Powerfilter", må enten hullpenetrere underdelen av luftfilterboksen eller sette på et konisk filter om du vil ha lyd. Det første er nok ikke å anbefale. - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå