hagenisse Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hvem andres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hagenisse.... Effektpotte som sitter på eller? er på utkikk etter akkurat en sånn en.... en slik dobbel en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Gunnar, ble mange biler i denne tråden Uansett, felgene er orginale alpina-felger. 8 og 9x17. De selges nok etterhvert Fangeren er selvsagt lakkert, leppa er ikke. Leppa kostet 603,- på autozentrum med bmwccn-rabatt. Sebring "effekt"-potte ja. gs har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jepp, var din jeg mente, si ifra om du selger dem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hagenisse, hvilket effektanlegg er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hagenisse, hvilket effektanlegg er det du har? Se to innlegg opp (for ditt), nederste linje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Nice Car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Aaahh, jeg må begynne å følg litt mer med Er det noe bra lyd fra potta? Høret at effektanleggene fra GS skulle vær litt tamme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Det er feil valg hvis du vil vekke naboene ja. Jeg var ikke ute etter så mye lyd så synes det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå