Aguilera Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 Hva skal jeg bruke for å feste disse? En ting vet jeg... Dobbelsidig tape var noe dritt! Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 Bruk sicaflex eller lignende lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 27, 2004 Forfatter Share Skrevet September 27, 2004 Sikaflex ja... Det høres ganske permanent ut... Er det den typen som ikke herder 100% ? Skal undersøke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 Stemmer. Araldit eller lignende fungerer helt sikkert også meget bra, men den får du jo ikke løs igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 lyktespoilere = øyelokk = Lyktelister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 lyktespoilere = øyelokk = Lyktelister? Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 Hva skal jeg bruke for å feste disse? En ting vet jeg... Dobbelsidig tape var noe dritt!Noen forslag? Nå har jeg akkurat dratt av tapen, og sicaflex`n holdt som et skudd Såvidt et par små renninger på sidene, men det viser nesten ikke, rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittenteih Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 En liten advarsel: Dersom man prøver å få løst noe som er limt med sikaflex, så vil man ha svært lett for å ødlegge enten det man skal ha løst, eller man skal ha det løst i fra. Den beste måten er kanskje å lirke en ståltråd i mellom delene, for så å bruke denne til å skjære over sikaflex´en, det kan også hjelpe å varme det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Hvor får man kjøpt Sikaflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Hos din lokale jernvare forretning, byggforretning osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Hvor får man kjøpt Sikaflex? Vær klar over at det finnes et utall forskjellige produkter fra Sikaflex. Skal en motere styling bruker en ofte Sikaflex 227 eller 252, mens for lyktelister er nok Sikaflex Rutetett et bra alternativ. Sjekk ut utvalget hos Sika Goup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 29, 2004 Forfatter Share Skrevet September 29, 2004 Jeg kjøpte Sicaflex på biltema, bare der hette det vindusrutetettning... Kosta en femtilapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Hadde Golf før jeg jeg fant bilen i mitt liv, kjøpte og monterte lyktespoilere på den og der fulgte det med noe som lignet Sikaflex. Vil tro det skulle funke best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 kjøper du lyktespoilere fra f.eks Rieger får du Sicaflex med settet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå