Mirakulix Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Hvor får man kjøpt billige lyktelister ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Flyttet dette til egen tråd. TSI, GS, OS, Motortechnik, m.fl. har slikt. Linker under "Styling" og "Deler" på menyen til høyre. De ligger på rundt 800,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 800 kr for lyktelister er da ikke billig!!! Det er normal pris.. jeg var heldig å få kjøpe mine brukt til 200 kr, men du kan få dem billigere en 800, prøv www.dfstyling.com Jeg har ikke alle linkene i hodet, men bare søk litt på nettet, for du skal kunne få dem til under 500 kr,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 ja....nå er ikke lyktespoiler noe jeg ville ha kjøpt brukt men men.... ligger vel rundt 5-800 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 www.maxam-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå