BMWPower Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Va ville du valgt??? hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Ja takk, begge deler? Selv om, bilen var ikke helt min smak. Har vel vært oppe hundre ganger før disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 hadde nok tatt brunetten jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Tror nok brunetten hadde stått høyest her også, da man skal lete LENGE før man finner noe så strøkent. Hun er altså etter min smak, perfekt! Bilen kan man jo alltids "kjøpe", så har man plutselig begge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Hmm er ikke det hu i There is something about Miriam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Bildene har vært oppe før ja, men det skader aldri å se verken henne eller bilen igjen. Ole Brum osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 ikkje noke styggapreik!!! min bil og mi dama!!!! vurderer å dumpa ho!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 Ok... Ganske ny her på forumet, så d visste jg ikke. At bilde hadde vært oppe flere ganger. Men kan ikke for d, bare digger denne dama!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Slike damer får man bare ikke nok av! Men er det bare meg, eller ser man rett hjem på dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Det ser ut som man ser rett hjem... Iih... Er så utrolig konge hun der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Hun hadde lurt meg liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Nå skulle jeg si at jeg ikke synes de to nederste bildene var noe sånn veldig spesielt, men da får jeg sikkert bare masse teite kommentarer, så da gidder jeg ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Ta av sminka, og hun er en brøkdel så pen, selv om hun sikkert er pen da også Siden dama mi er like pen hadde jeg gått for bilen.... Mmmmmmmm-motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 Ta av sminka, og hun er en brøkdel så pen, selv om hun sikkert er pen da også Siden dama mi er like pen hadde jeg gått for bilen.... Mmmmmmmm-motorsport Satt dama di rett bak deg når du skrev d innlegget?? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Nei *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå