BMWPower Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Va ville du valgt??? hehe..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Ja takk, begge deler? Selv om, bilen var ikke helt min smak. Har vel vært oppe hundre ganger før disse bildene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kure Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 hadde nok tatt brunetten jeg..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Tror nok brunetten hadde stått høyest her også, da man skal lete LENGE før man finner noe så strøkent. Hun er altså etter min smak, perfekt! Bilen kan man jo alltids "kjøpe", så har man plutselig begge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Hmm er ikke det hu i There is something about Miriam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Bildene har vært oppe før ja, men det skader aldri å se verken henne eller bilen igjen. Ole Brum osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
touring Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 ikkje noke styggapreik!!! min bil og mi dama!!!! vurderer å dumpa ho!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted September 28, 2004 Author Share Posted September 28, 2004 Ok... Ganske ny her på forumet, så d visste jg ikke. At bilde hadde vært oppe flere ganger. Men kan ikke for d, bare digger denne dama!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Slike damer får man bare ikke nok av! Men er det bare meg, eller ser man rett hjem på dette bildet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Det ser ut som man ser rett hjem... Iih... Er så utrolig konge hun der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeT Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Hun hadde lurt meg liksom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Nå skulle jeg si at jeg ikke synes de to nederste bildene var noe sånn veldig spesielt, men da får jeg sikkert bare masse teite kommentarer, så da gidder jeg ikke det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Ta av sminka, og hun er en brøkdel så pen, selv om hun sikkert er pen da også Siden dama mi er like pen hadde jeg gått for bilen.... Mmmmmmmm-motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted September 28, 2004 Author Share Posted September 28, 2004 Ta av sminka, og hun er en brøkdel så pen, selv om hun sikkert er pen da også Siden dama mi er like pen hadde jeg gått for bilen.... Mmmmmmmm-motorsport Satt dama di rett bak deg når du skrev d innlegget?? Hehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Nei *stolt* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts