Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Når man skryter seg opp slik er det ikke annet å gjøre enn å komme med bilder for å få noe hold i påstandene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Var stolt over meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 29, 2004 Forfatter Share Skrevet September 29, 2004 Då har du nettopp blitt sammen med henne.. Men med sånn skryting, må du nok følle opp med bilder av henne. Ellers er d nok ingen som tror dg For bedre enn hu på bildet, er ganske så umuligt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Vært sammen et år. Hehe. Jada, skal få noen bilder neste gang jeg skal vaske bilen! Nå har jeg rota meg oppi det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 29, 2004 Forfatter Share Skrevet September 29, 2004 Hehe.. D har du. Mange som skryter uten grunnlag der uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Men er det bare meg, eller ser man rett hjem på dette bildet? Det er litt mørkt oppunder der, men jeg synes det ser ut som om hun har truse på. Uansett, den dama: JA TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Grrrr........... Who`s your daddy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Definitivt bilen til meg takk!!!!! Men så er jo jeg jente da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Fine former der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Definitivt bilen til meg takk!!!!! Da deler vi da, så får jeg nøye meg med dama jeg da. Hrm.. Men så er jo jeg jente da Da er du en av meget få aktive jenter her. Hyggelig! Er noen registrerte, og et par som har skrevet noen få innlegg, men that's it. Klager ikke hvis det blir flere av dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hehehe så enig så enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Er alltid kjekkt med jenter som har int. for bil.. Liker d!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jenter med interesse for BMW, kan ikke bli bedre enn det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå