Gå til innhold

Angel Eyes til E36 (spm)!

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Vet du ikke hva parklys er og hvordan de fungerer?

Tar vi utgangspunkt i en bil som ikke har kjørelys, så har du tre valg på lysbryteren:

På med tenninga. I første lysbryterhakk er alt helt mørkt. Neste hakk er på med parklys (to 5W pærer i hovedlyktene foran) og helt vanlige baklys. Siste hakk er baklys, nærlys og parklys. Der kan du også slå på fullt lys.

Med kjørelys er det nærlys+park+bak som slås på, bare at du sannsynligvis mangler interiørlys og muligheten for å sette på fullt lys ("permanent").

Med andre ord vil det ikke være mulig å slå av angel eyesa uten å slå av alt lys på bilen dersom du kobler de på parklysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVorfor ikke bare kjøpe hele lykter? Dvs Hella, Fk eller Inpro ?

Blir så uendelig mye bedre.

Helt enig... Har ettermontert lysringene fra mobilsentrum på min e36 og det ble en flopp.. Du ser ikke noe lys fra dem uten at det er mørkt ute og de va jo ikke lette å montere heller.. Men utrolig nok fikk jeg det EU godkjent.

Mitt råd: kjøp hele lykter................

Hilsen viperno1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVorfor ikke bare kjøpe hele lykter? Dvs Hella, Fk eller Inpro ?

Blir så uendelig mye bedre.

Helt enig... Har ettermontert lysringene fra mobilsentrum på min e36 og det ble en flopp.. Du ser ikke noe lys fra dem uten at det er mørkt ute og de va jo ikke lette å montere heller.. Men utrolig nok fikk jeg det EU godkjent.

Mitt råd: kjøp hele lykter................

Hilsen viperno1

Bider av resultet med de ettermonterte ringene fra mobilsentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...