PenguiN- Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Heisann! jeg fant i dag: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1048586446 hva tror dere om det der? tror dere det blir jalla? billig løsning på å få angeleyes (om det funker like bra gjenstår å se om jeg bestiller!) takk for svar / råd / meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Tror nok det funker helt greit. Mener jeg har sett biler med slike ringer montert, og det var helt kurrant. Eneste er at du lett kan få trøbbel med politiet siden de lyser blått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 Hm, men åssn skal det kobles? de er jo nærlysene mine, eller er det meningen at de skal ha en bryter (av \ på)? (det siste made the most sense ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 Gunnar: er det MYE forskjell i hvordan det der ser ut og EKTE Angeleyes? farn min har BMW E39 Med angel eyes så jeg vet hvordan det" _skal_" se ut...håper jeg ikke blir skuffa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Angel eyes er parkeringslysene på femmerne. Ergo kobles de vanligvis rett på parkeringslyset. Vil du ha mulighet til å slå de av (f.eks. pga. trøbbel med politi/biltilsyn), må du nok legge opp en egen krets. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 ok hør her. Jeg kobler ut de vanlige PARKLYSA og kobler ANGELEYESN på den "knappe-funksjonen" ? slik at når jeg setter på "parklys" så setter jeg ikke på parklysa lissom, men angeleysn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 *Jeg* ville gjort det slik, ja. Da har du de alltid på når du har lys på, og kan om du vil kjøre med kun angel eyes og baklykter. Men siden de er blå hadde det kanskje ikke vært så dumt med en egen bryter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 åssen skal jeg "legge" opp det da? kommer purken så er det vel bare å skru på de "vanlige" lysene ? eller mener du at jeg skal gjøre det på en annen måte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Vet du ikke hva parklys er og hvordan de fungerer? Tar vi utgangspunkt i en bil som ikke har kjørelys, så har du tre valg på lysbryteren: På med tenninga. I første lysbryterhakk er alt helt mørkt. Neste hakk er på med parklys (to 5W pærer i hovedlyktene foran) og helt vanlige baklys. Siste hakk er baklys, nærlys og parklys. Der kan du også slå på fullt lys. Med kjørelys er det nærlys+park+bak som slås på, bare at du sannsynligvis mangler interiørlys og muligheten for å sette på fullt lys ("permanent"). Med andre ord vil det ikke være mulig å slå av angel eyesa uten å slå av alt lys på bilen dersom du kobler de på parklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 HVorfor ikke bare kjøpe hele lykter? Dvs Hella, Fk eller Inpro ? Blir så uendelig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viperno1 Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 HVorfor ikke bare kjøpe hele lykter? Dvs Hella, Fk eller Inpro ?Blir så uendelig mye bedre. Helt enig... Har ettermontert lysringene fra mobilsentrum på min e36 og det ble en flopp.. Du ser ikke noe lys fra dem uten at det er mørkt ute og de va jo ikke lette å montere heller.. Men utrolig nok fikk jeg det EU godkjent. Mitt råd: kjøp hele lykter................ Hilsen viperno1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 HVorfor ikke bare kjøpe hele lykter? Dvs Hella, Fk eller Inpro ?Blir så uendelig mye bedre. Helt enig... Har ettermontert lysringene fra mobilsentrum på min e36 og det ble en flopp.. Du ser ikke noe lys fra dem uten at det er mørkt ute og de va jo ikke lette å montere heller.. Men utrolig nok fikk jeg det EU godkjent. Mitt råd: kjøp hele lykter................ Hilsen viperno1 Bider av resultet med de ettermonterte ringene fra mobilsentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 11, 2004 Forfatter Share Skrevet November 11, 2004 ja, få se bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 ja, få se bilder!!! Kan ikke hjelpe dere med bilder av ettermonterte ringer, men her er et av min bil med Hella Angeleyes lykter (må jo ha noe å sammenligne med da...): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Uansett så ville eg kopla det på en egen bryter. Synst det er en fordel med alt sånt ekstra greier. Og det er jo like enkelt det vist ikkje enklere og legge opp til en ny bryter. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå